אופניים חשמליים

  • by

אופניים חשמליים הם אופניים עם מנוע חשמלי משולב המשמשים לנסיעה בסיוע, הידועים גם בשם אופניים או אופניים חשמליים. אופני האלקטרוני מסווגים על פי האופן שבו מסופק כוח המנוע החשמלי שלהם ועל איזו מערכת בקרה הוא מופעל. בשנת 1997 ייסד סמל הרכב האמריקאי לי איאוקה, חברת EV Global Motors, שייצרה דגמי אופניים חשמליים בשם E-bike SX. זה היה אחד הניסיונות הראשונים לפופולריות של אופניים אלקטרוניים בארצות הברית.

מחקר שנערך על ידי האיגוד הבינלאומי לאופני הרים מצא כי ההשפעות הפיזיות של אופני הרים חשמליים חזקים המסייעים לדוושות דומים לאלו של אופני הרים קונבנציונאליים

המונח pedelec (מחזור דוושה-חשמלי) מתייחס לאופניים אלקטרוניים עם סיוע לדוושה המונעים על ידי מנוע חשמלי במהירות מרבית רגילה אך לא מופרזת. אופני האלקטרוני משתמשים בסוללות ומנועים חשמליים כבקרות.

באופניים חשמליים מסוג 1 המנוע מניע כאשר אתה מדווש או עוצר, תומך עד 20 מייל לשעה. במחלקה 2, סיוע המנוע מגיע למהירות מרבית של 20 מייל לשעה, אך אופניים חשמליים מסוג 2 יכולים לנסוע למרחקים רבים כמו מחלקה 1.

במשך שנים

אופניים חשמליים היו מסורבלים, מגושמים, לא נוחים ו מכונות יקרות עם שירות מוגבל וחיי סוללה. אופני דוושה מתקפלים עם מנוע חשמלי יכולים לענות על הדרישות המורכבות של הברומפטון, שתנוחת הישיבה והזריזות שלהן שוות לאלה של אופניים קונבנציונאליים.

היכולת לטפס על גבעות

היא הכרחית, ולכן עדיף שתהיה מערכת מנוע מרכזית עם מנוע מתחדש בעל מומנט גבוה על האופניים החשמליים. מי שרוצה לרכוב למרחקים ארוכים צריך סוללה לאופניים חשמליים עם 400 וואט לשעה או יותר. טעינת סוללת אופניים חשמלית היא קלה, ואתה יכול לעשות זאת עם מטען USB כדי להפיח בו חיים.

אופניים חשמליים מסוג 3 פופולריים בקרב נוסעים ואנשים שרוכבים על אופניים מהירים וחזקים יותר מאופניים חשמליים מסוג 1 ו -2

אלה כוללים מערכת מנוע-חשמלית עם חמש רמות עזרה לדוושה, מצב מצערת שורף גומי עד 20 קמ"ש בשבילי אופניים, כפתור שליטה על הכידון לניטור ותצוגת LCD המציגה מהירות, טווח, טכוגרף ו מַד מֶרְחָק. טכנולוגיית החיישנים החכמה מאפשרת קיפול של מצבי סיוע שונים לגלגל העזר לדוושה, והמנוע החשמלי יכול לעמוד בדרישות מורכבות, כך שברומפטון יודע בדיוק כיצד לתמוך בך.

הפרות של תקני הייצור וסיווגים של אופניים וקטנועים חשופים להפרת תנועה מסוג B עם קנס של עד 15 $ ו/או תשלום נוסף של 6 $.

לתמיכה מירבית

עוצמת מערכת ההנעה של בוש נשלטת בין אם אופני מטען לשימוש יומיומי או אופני הרים בשטח. מנוע הרכזת בהנעה ישירה של 750 וואט מציע סיוע לדוושה חזק יותר וצליל זמזום שקט משמעותית מהמנוע הבינוני המשמש ברוב אופני המטען האלקטרוני, אך יש לו את החיסרון כי אין כמות מומנט זמינה, דבר הניכר במדרונות תלולים. . המנוע פחות חזק ויותר מומנט, מה שאומר שאתה צריך להישאר שניים עד חמש רמות עזר נמוכות יותר כדי לשמור על הסוללה, אך עדיין יש לך מספיק בעיטה כדי לטפס מהר יותר מאשר על אופניים רגילים.

עם עוצמתו העדינה ומומנט של 75 ננומטר

מנוע Bosch Performance CX מבטיח כי הגלגלים, שמשקלם מעל 100 ק"ג, קלים יותר להימלט מפס הייצור. באופני מחלקה 1, המנוע משיג הספק מרבי של 750 וואט ותומך בפדל עד 20 קמ"ש. אופניים חשמליים מסוג 2 אינם מספקים עזרה כאשר הרוכב מדווש והמנוע עוצר במהירות של 20 קמ"ש.

אני ועמיתי נמשיך לבדוק אופניים, אז אם אתה לא רואה אחד, אתה צריך לנסות את זה. לפני שאתה מקבל החלטה סופית, שאל את חנות האופניים כמה זמן מחזיק את האופניים וכמה זמן אתה צריך את זה.

ל- S3 X3 יש חיבור מאובטח ומוצפן למכשיר אנדרואיד חזק ומותאם

כך שהאופניים שלך יודעים מי רוכב עליו. הוא מופעל כאשר אתה מתקרב ומשבית את האזעקה המובנית כאשר אתה מתקרב. בוסט טורבו כאשר אתה נמצא בחזית חבילת האופניים ומתאבק סביב המרפקים.