תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור

  • by

כרטיסי ביקור חשובים בחיי היומיום שלנו, במיוחד כשמדובר בשיווק ופרסום. מכיוון שכלי שיווק כמו מדיה חברתית תפסו, כרטיסי הביקור מכילים מידע בפייסבוק, בטוויטר ובלינקדאין. הכינו כרטיסי ביקור מותאמים אישית בעצמכם באמצעות אפליקציית כרטיסי הביקור שלנו ללא כל ידע בעיצוב.

לפני שתפקיד את העסק שלך בידי הלקוחות שלך

תוכל ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך באמצעות אפליקציית כרטיסי הביקור בתוך שניות. תכנן תוכנית כרטיסי ביקור בעזרת תוכנת כרטיסי הביקור של BellTech Pro, תוכנת כרטיס הביקור של BellTech עוזרת ליצור כרטיסי ביקור יפים שניתן להדפיס במדפסת שלך או להעביר אותם למדפסת מקצועית להדפסה. מעצבים גרפיים מקצועיים יוצרים תבניות לכרטיסי ביקור הניתנות לעריכה.

השתמש באחת מתבניות כרטיס הביקור הכלולות כרקע והוסף את לוגו החברה שלך

טקסט וגרפיקה כדי ליצור במהירות כרטיסים מקצועיים. כאן תמצאו תבניות אטרקטיביות לכרטיסי ביקור ודרכים רבות להדפיס את הכרטיסים שלכם בפורמט איכותי כמו PDF, BMP, JPEG, PNG, TIFF ועוד. לאחר ההדפסה, אתה יכול לייצא את העיצוב שלך כקובץ PDF או JPG לכל יצרן כרטיסי ביקור או באופן מקוון. מעצב כרטיסי הביקור של BellTech Pro מגיע עם עיצובים מעניינים וטובים מאוד כמו זה: צד אחד או שניים, כרטיסים אופקיים או אנכיים וכו '. —- Visme היא אחת מתוכנות כרטיסי הביקור הניתנות להתאמה אישית המאפשרת למשתמשים לנווט דרך אוסף עצום של תבניות כרטיסי ביקור בחינם. השימוש בתוכנה קל כמו יצירת פרויקט חדש או בחירה מתוך תבנית מוגדרת מראש. תוכנת כרטיסי ביקור מקוונים רספונסיביים Designnbuys כוללת סטודיו לעיצוב אינטראקטיבי למשתמשי הקצה להתאמה אישית של עיצובים וכרטיסי ביקור.

התחל בתבנית

הזן את הנתונים שלך והכרטיס שלך ייווצר מייד ויהיה מוכן להדפסה. זה לוקח רק כמה שניות כדי ליצור עיצוב ואתה יכול להדפיס אותו באופן מיידי. מאפיין מדהים נוסף בתוכנת מעצבי כרטיסי ביקור זו הוא שכל אחד יכול ליצור עמו כרטיסי ביקור מדהימים.

אתה יכול לשנות כל אחד מהם כדי להוסיף את שמך, פרטי הקשר, המותג והצבע שלך. ניתן גם לשנות את הקווים כדי לשנות את רוחבם, סוגם, צבעם ואפשרויות אחרות. לבסוף, תוכלו להציג טקסט, ברקודים ודלפק תוספת אוטומטי עם התאריך והשעה הנוכחיים.

ניתן להתאים אישית תבניות וממוינות לפי ענף שיעזור לך למצוא את הפריסה הטובה ביותר עבור העסק שלך

Edraw Max אינו קל לשימוש כמו הערכים הקודמים ברשימה זו, אך הוא אידיאלי ליצירת כרטיס הביקור שלך מאפס. Quark Xpress הוא קצת יותר מסובך מ- Word, אך עבור בעלי עיצוב גרפי טוב וניסיון פריסה הוא יפיק איכות הדפסה טובה יותר עבור כרטיסי הביקור שלך מכל מעבד תמלילים אחר.
למידע נוסף אודות תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור מומלץ לבקר ב- digitalbcard.co.il