קורס קומיקס אונליין

  • by

אם אתה רוצה לעבוד כמאייר עצמאי שיכול לצייר מפלצות כל היום בזמן שאתה עדיין במכנסיים, בית הספר המקוון הזה הוא בדיוק בשבילך. יש לנו קורסים המלמדים את אמנות האנימציה והם שווים כל שקל.

אתה יכול לעשות קומיקס בעצמך או לבנות צוות שיעזור לך להתכנס לפרויקט גדול

והקהילה תהיה משאב נהדר. קורס זה נוצר על ידי מוכרי קומיקס מקצועיים ומספרי סיפורים שיעזרו לך ללמוד וללמוד טוב יותר. זה לא רק צפייה בסרטונים בזמנך הפנוי, אלא קורס מקוון שכולל מפגשים בזמן אמת ללא שיעורי עזר. ישנם הרבה קורסים מקוונים, אך מעטים מהם זמינים בארה"ב.

אתה לא בהכרח צריך להיות מסוגל להשתמש במחשב

כדי ליצור קומיקס, אבל זה עוזר ברוב הדברים. לקבלת חוויה טובה יותר ביצירת קומיקס אני ממליץ להשתמש בדפדפן אינטרנט כגון Google Chrome, Firefox, Chrome OS או Safari. למידע נוסף על הפצת קומיקס באינטרנט באמצעות קורס קומיקס אינטרנטי זה בחינם מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

מכיוון שקומיקס

BEE אינו תומך בקומיקס אחד, אני ממליץ לתלמידים לעבוד על קומיקס משלהם. מכיוון שמלאים הרבה אמנות קומיקס עבור קומיקס המודפס בעיתונים ובפרסומים אחרים, על האמן להכיר ולשלוט ביסודות העיצוב הגרפי, הטיפוגרפיה, הפריסה, תיקון הצבעים, הקומפוזיציה, התאורה וההרכב. Made in Mischief, קורס קומיקס ברשת בחינם מאוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לאמנויות ומדעים בברקלי.

אם אתה חדש בציור ורוצה להתקדם במהירות כדי להשיג סט מיומנויות מוכשר, סרטון ה- NMA המקוון הזה הוא משהו שאתה רוצה לצפות בו.

אם אתה עדיין לא יודע מהו הקורס המתאים ליצירת קומיקס

תוכל להיעזר ברשימת הקורסים המוצעים על ידי אודמי. סיום קורס זה ייתן לך את כל המיומנויות והטכניקות הדרושים לך כדי להיות יוצר חוברות קומיקס מפורסם. החלק השני של קורס זה יעזור לך, למשל, ללמוד כיצד לכתוב קומיקס לפרסום. תוכלו לעקוב אחר קישור זה להשלמת הקורס בעזרת אמן קומיקס, מאייר, סופר, אומן או גרפיקאי מקצועי.

כאשר כל כך הרבה תלמידים ומורים מנסים כעת את אפשרויות בית הספר היסודי

אתה לא צריך לקרוא רק קומיקס שנכתב על ידי אחרים, אלא גם לאתגר את התלמידים שלך למשימות יצירתיות בהן הם באמת יכולים להשתתף, כדי שתוכל להשיג אותם ליצור קומיקס מסועף. חלק מהתפקיד יכול להיות ביקורת על קומיקס של תלמידים אחרים, אותם אתה יוצר בעזרת סדרת שאלות.

אני אוהב לקרוא סיפורים ולצפות באמנות

אבל אני יכול להיות טוב יותר בלחבר סיפורים לקומיקס. קומיקס הוא שפה, איות שמתאים לעצמו וניתן לבצע תיאורטית על ידי אדם אחד בלבד. הדרך היחידה להתמודד איתה היא לעשות את זה בתדירות האפשרית, עם כמה שיותר אנשים בכיתה שלך.

בדרך כלל אני מתחיל ביצירת קומיקס ואני מלמד על ידי לימוד ציור בעפרונות, לכן חשוב שיהיה לך ארסנל של עפרונות (6h-2b). טכניקות אלה עוברות יפה לעולם הדיגיטלי כשאתה עובר לטאבלט. אבל אתה צריך ללמד את עצמך איך לצייר בעיפרון.

הסדנאות של גבריאל יכולות להועיל לכולם

החל ממתחילים מוחלטים ועד קריקטוריסטים מנוסים. אתה לא צריך להיות טוב בציור או בכתיבה, אבל אתה יכול, ו גבריאל עושה זאת, כך שכולם – מתחילים מוחלטים ועד קריקטוריסטים מנוסים – רוצים אני מרוויח מהסדנאות שלה.

מפיקי קומיקס מחפשים כותבי ועורכי קומיקס מובילים

ולכן עליהם לחפש סופרי קומיקס מקצועיים שפרסמו קומיקס רב מכר. הם יעזרו לך להבין טוב יותר את הכתיבה והקצב וליצור קורס. אנו נבדוק גם את הצד העסקי של קומיקס ואז השיעור יבחן לעומק את בניית המותג שלך ולמה לצפות מבחינת שיווק, פרסום, קידום מכירות, והיבטים אחרים של תעשיית הקומיקס.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד לחקור מעברים בין פאנל לדברים רבים אחרים הקשורים לעיצוב קומיקס

זה הקורס בשבילך. אם אתה רוצה ליצור קומיקס כלשהו, יש לך הזדמנות לאסוף ולחדד את הכלים החשובים ביותר שאתה צריך בכדי לגרום לקומיקס שלך לתקתק.

בתחילת הקורס תהיה לך גישה ליומן של הקומיקס שלך ושל קומיקס מגזינים אחר מהקורס

בסוף כל מפגש אוספים אוסף קומיקס שתוכלו ליצור בתחילתו ובסיומו אם תרצו. מגזינים וקומיקס אחרים מסוכמים באנתולוגיה, יחד עם קומיקס אחר שתכין במהלך הקורס. אני ממליץ לך לקרוא את כולם בכריכה קשה או מודפסת, אך שים לב שכמה כותרים מתחילים כקומיקס מקוון וממשיכים באינטרנט בכתובת www.strongfemaleprotagonist.com.