עורך דין דיני עבודה

  • by

דיני עבודה הם תחום משפט מיוחד מאוד ומשתנה עם אזורים אפורים משמעותיים. עורכי דין העובדים בתחומים אחרים, כשירים ככל שיהיו, עשויים שלא להיות בעלי הניסיון הדרוש לך כדי להוכיח את טענתך. אם יש לך שמות מרובים, שוחח עם לפחות שני עורכי דין שונים לפני שתבחר את המתאים ביותר לצרכיך.

השתמש בעורך דין על או שכר עורך דין תעסוקתי מקומי

כדי לענות על שאלותיך המשפטיות. מומלץ לעורכי דין תעסוקתי לא להתדיין בענייני דיני עבודה. מידע נוסף על מקורות פוטנציאליים של עורכי דין לעבודה ניתן למצוא במדריך צדק בעבודה. חשוב לדון במצבך עם עורך דין לעבודה אם אתה מרגיש שהתעלל בו או אם אתה סבור שהפרו את זכויותיך. אם עובדים מבקשים דיור בגלל מוגבלותם, מעלים חשש מפני אפליה, מתלוננים על אלימות, מדווחים על התעללות רגשית או גניבה, חובה להיות מיוצג על ידי עורך דין לעבודה בניו יורק שיכול להתערב בשמך כדי להבטיח שתגובתך כ עובד פותר את הבעיה ומגן על החברה מפני תביעות עתידיות אפשריות. על מנת לאכוף חוקים ממלכתיים ופדרליים המגנים על עובדים מפני פעולות בלתי חוקיות מצד מעסיקיהם, אתה זקוק לעורך דין במצבים רבים. זה נכון במיוחד אם יש לך בעיה חמורה עם המעסיק שלך ואתה זקוק להליך משפטי.

צוות דיני התעסוקה והעבודה של KDV מציע לחברות ניסיון עשיר ביצירת כל מיני מדיניות מקום עבודה

מדריכים וחוזי עבודה. במשרד עורכי הדין דייוויד ס. ריץ ', LLC בניו יורק, תוכלו למצוא עורכי דין שיודעים לטפל במגוון רחב של סוגיות תעסוקה ולהיערך לאופן בו בתי המשפט במדינת ניו יורק מפרשים את חוק העבודה ביחס למעסיקים.

המומחים שלנו בדיני עבודה ודיני עבודה ידועים באופן לאומי במתן ייעוץ משפטי מעולה העונה על הצרכים והדרישות הפרטניות של לקוחותינו

עורכי הדין שלנו הופכים לחלק ממארג החברות שאנו משרתים בכך שהם מקדישים זמן להבין כיצד לקוחותינו עובדים והאתגרים המשפטיים והעסקיים המורכבים העומדים בפניהם. בפרקטיקת דיני העבודה והעבודה שלה, KDV מייצגת חברות וחברות ביטוח בכל ההיבטים של נושאי התעסוקה ומקום העבודה, החל משיטות עבודה והגנה על אחריות וכלה בענייני ניהול ועבודה מסורתיים.

כשמתעוררים דיני עבודה ואתגרים במקום העבודה

חברות בארצות הברית מסתמכות על עורכי דין לעבודה כדי לספק ייעוץ אסטרטגי הדרוש להגנה ולפתרון בעיות. בין אם אתה עומד בפני התדיינות משפטית ובין אם אתה מנהל משא ומתן על חבילת שכר הבכירים שלך, עורכי הדין שלנו יכולים לעזור לך. כעורכי דין לעבודה אנו רודפים אחרי אלפי זכויות עבודה וזכויות עבודה עבור האנשים הזקוקים להם ביותר. לצוות שלנו יש גם ניסיון רב בטיפול בוועדת הפיוס הלאומית (NMB) במגוון רחב של נושאים, כולל משא ומתן לעבודה, בקשות הסמכה ובחירות. לאופיט קורמן צוות מנוסה של עורכי דין לעבודה ובעלי תפקידים לספק מגוון רחב יותר של שירותים למעסיקים בכל הגדלים, הסוגים והגורמים הרווחיים, העמותות והממשלות בארצות הברית.

עורכי דין תעסוקתיים של שפרד מולינס עוזרים למעסיקים להתגונן מפני ניסיונות ארגון בלתי רצויים

צברנו מוניטין איתן בגישה אגרסיבית, פרקטית ונכונה מבחינה כלכלית בארגון הנעה ופעולה תעשייתית במגוון תעשיות. אנו תומכים בלקוחותינו בקבלת החלטות יומיומיות המשפיעות על יציבות ואווירת מקום העבודה. הצלחנו לשמור על ארגונים רבים נטולי איגודים באמצעות תוכניות הכשרה חיוביות ומתמשכות לניהול.

כאחד משיטות העבודה והתעסוקה הגדולות והמכובדות ביותר במדינה

עורכי הדין לעבודה ותעסוקה של שפרד מולינס מייעצים למעסיקים בכל הגדלים, החל מחברות פורצ'ן 100 וחברות היי-טק ועד חברות וסטארט-אפים מסורתיים, על כל היבטי התעסוקה, החל מייעוץ ועד ליטיגציה. כעורך דין תעסוקה בקליפורניה, Shouse Law Group מסייע לעובדים לאכוף את זכויותיהם בבית המשפט. להלן כמה מיכולות הליבה המוכרות ביותר של המשרד.

ל- Shouse Law Group משרדים בעמק אנטילופה

עמק סן פרננדו, עמק סן פרננדו, ריברסייד, סן ברנרדינו, ונטורה, סן חוזה, מחוז אורנג ', עמק סן פרננדו ולוס אנג'לס. עורכי הדין של קבוצת Shouse Law Group בקליפורניה מכירים את היתרונות והחסרונות של התדיינות בעבודה בקליפורניה, משא ומתן להסדר, הסכמי בוררות, התדיינות משפטית ומשפטים.

עורך דין לעבודה מניו יורק במשרד עורכי הדין דייוויד ס. ריץ ', LLC, הוא בעל ניסיון בעריכת מגוון רחב של מדיניות לצורך קיום חוקי העבודה במדינת ניו יורק.

כתוצאה מכך

עובד שטוען כי אתה כמעסיק הפרת את החוק יכול לגרור אותך לתביעה ארוכה ויקרה בבתי משפט פדרליים וממלכתיים. מורגן ומורגן מנהלים את מרבית ההליכים בבית הדין לעבודה במדינה, כולל אלה הכרוכים בפיטורים שלא כדין, אפליה, הטרדות, גניבת שכר, סיווג שגוי של עובדים, לשון הרע, נקמה, סירוב חופשה וסכסוכים על שכר מנהלים.

נוהלי עבודה לא הוגנים ומפלים כלפי עובדים יכולים ללבוש צורות רבות

לרבות פיטורים שלא כדין, אפליה, הטרדה, סירוב לספק מקום לינה הולם, סירוב חופשה מצד המעסיק, תגמול והפרות שכר ושעות עבודה. עובדים אשר הם קורבנות של פרקטיקות כאלה ואחרות לא מוסריות לעיתים קרובות אינם מודעים לזכויותיהם וחוששים לדבר נגד מעסיקיהם מחשש לנקמה.

כמה מחוקי פיטורים בלתי חוקיים בקליפורניה אוסרים על מעסיקים להשיב לעובדים באמצעות אמצעי העסקה שאינם פיטורים

בקליפורניה, המעסיקים חייבים לציית לחוקים בשכר מינימום ולתת לעובדים הפסקות ארוחה והפסקות מנוחה. מעסיקים בקליפורניה חייבים לשלם לעובדים שעובדים יותר משמונה (8) שעות ביום במשך ארבעים (40) שעות בשבוע שעות נוספות וחצי.

הליכי העסקה חייבים להיות הוגנים ולא מפלים ועליהם להגן על האינטרסים הבסיסיים של כל העובדים

דיני העבודה מכסים שכירה ופיטורים, חוזי עבודה, תנאי עבודה, שכר עבודה ושעות נוספות וזכויותיך, בין אם אתה עובד במשרה מלאה או במשרה חלקית, כקבלן עצמאי, כעובד שכיר או בעמלה. זה גם מכסה את כל סוגי האפליה הבלתי חוקית וההטרדות המיניות, כמו גם את בטיחותך בעבודה.
למידע נוסף על עורך דין דיני עבודה באפשרותך לבדוק ב- guardianangel.co.il

חוק העבודה הפדרלי מכתיב אילו נוהגים במקום העבודה חוקיים ואילו אינם מכסים כל דבר, החל מחופשה מוגנת וכלה בשיטות עבודה ועד שכר מינימום. החוק הפדרלי מאזן בין צרכיהם של חברות ועובדים לבין כללים, תקנות ודיני חוזים פדרליים.

אם בסטארט-אפ או בעסק הקטן שלך עובד אחד בלבד

עליך להיות בטוח שאתה מציית לחוק העבודה הפדרלי ולדיני העבודה. אחרת, אתה מסתכן לא רק בתביעות מצד עובדים, אלא גם בסנקציות פדרליות קשות. עורך דין לעבודה ועבודה יכול לעזור לך להבטיח שאתה מציית לחוק ולפתור את הבעיות שמתעוררות.