מה צריך לעשות כאשר מופיעים כאבים באשכים?

  • by

כאשר חווים כאבים באשכים עשויות לעבור לא מעט מחשבות בראש. אך יש כמה דברים שחובה לעשות על מנת שיהיה אפשר לטפל במצב כמו שצריך. כל אחד בוודאי מבין כי כאבים מהסוג הזה הם לא כאבים סטנדרטיים ורגילים. לכן ישנה חובה להבין מה נכון לעשות כדי שהמצב לא יהפוך להיות חמור עוד יותר. אז מה אתם צריכים לעשות כאשר מתחיל להופיע כאב באשך? שאלנו את ד"ר שי שפי, וקיבלנו כמה טיפים שיכולים לסייע לכם מאוד להתמודד. מוטב כי תאפשרו לעצמכם להשיג את סל הכלים הרחב ביותר וממנו תבחרו איזה כלי כדאי לכם להוציא.

תנסו לטפל במצב במהירות

החל מהרגע שבו מופיע הכאב הראשוני מתחיל שעון חול שאוזל לאחור. יהיה עליכם להגיב במהירות למצב על מנת שתוכלו להשאיר אותו בשליטה. אם לא תגיבו למצב בצורה מהירה, הכאב עשוי לגבור ככל שעוברות השעות. לכן אל תהססו לקבל טיפול רפואי, גם אם זה נשמע לכם מעט מופרך. מוטב כי תהיו לחוצים יתר על המידה ולא תמצאו את עצמכם מצטערים על האיטיות שלכם.

הלחץ עשוי לפעול לרעתכם

מצב של כאבים באשכים הוא מצב שעשוי להיות מלחיץ מאוד. בטח אם זוהי הפעם הראשונה שבה חווים כאבים מהסוג הזה. אך הלחץ עשוי להגביר את הכאב, הוא לא יאפשר לכם להתמודד איתו בצורה טובה יותר. לפיכך אנו מציעים לכם לנסות למתן את מידת הלחץ. תצאו מנקודת הנחה כי תגובה מהירה עשויה למנוע מהמצב להחמיר.

הבינו את הסיבה לכאבים

כאבים באשכים יכולים להופיע מכל מיני מצבים והם עלולים להיגרם מסיטואציות שונות. יש כאב שמגיע כתוצאה ממכה, והוא אמור פחות להטריד אתכם. הרי זה הגיוני שיכאבו לכם האשכים אם קיבלתם בהם מכה חזקה. אך כאב שמגיע ללא כל מכה וללא סיבה שנראית לעין אמור להיות מעט יותר מדאיג. ברגע שתבינו מהי הסיבה שבגללה מופיע הכאב תוכלו לטפל במצב כמו שצריך.

תפנו לרופא מומחה בתחום

ד"ר שי שפי הוא רופא מומחה אשר מכיר מקרוב את כל הנושא של כאבים באשכים. כאשר מתחיל להופיע הכאב, מוטב לפנות מיד לקבלת ייעוץ רפואי. כך תוכלו למנוע ממצבים חמורים להופיע, כאלה שעלולים לסכן את הפוריות שלכם. כאב באשך יכול להיות זמני מצד אחד, כזה שיחלוף מבלי שתצטרכו לעשות דבר. מצד שני הוא יכול להיות סימן לבעיה רצינית המחייבת טיפול אפקטיבי.

צילום:freepik