מה צריך לדעת לפני טיפולי שורש בפתח תקווה?

  • by

אמרו לכם כי אתם צריכים לעבור טיפולי שורש בפתח תקווה? מוטב כי תגיעו מוכנים לפני שאתם נכנסים לטיפול שכזה. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי לא מדובר על עוד טיפול שיניים רגיל, מדובר על טיפול משמעותי מאוד. לכן החלטנו להרים את הכפפה ולספק לכם תשובות חשובות לשאלות שמעסיקות אתכם. בסופו של יום ככל שתגיעו יותר מוכנים לטיפול, כך תוכלו לעבור אותו בהצלחה. לפני שתבחרו מרפאת שיניים בפתח תקווה, שווה לכם לקרוא את המאמר מתחילתו ועד סופו.

מדוע צריך לבצע טיפול שורש?

לא סתם אמרו לכם לבצע טיפול שורש במרפאת שיניים בפתח תקווה. טיפול שורש ברוב המקרים זוהי האפשרות האחרונה שנותרה בסל האפשרויות על מנת להציל את השן. הסיבה שבגללה מבצעים טיפול שורש הוא כאשר דלקת חודרת אל תוך פנים השן. במהלך הטיפול נכנסים אל תוך עומק השן על מנת לנקות אותה לחלוטין. ללא הפעולה הזאת המצב רק עשוי ללכת ולהחמיר, ולעיתים הוא פשוט יצא משליטה.

מתי צריך לבצע טיפול שכזה?

כמובן שאתם לא אלה שקובעים כי אתם צריכים לבצע טיפול שורש בפתח תקווה. רופא השיניים שלכם הוא זה שמחליט איזה סוג של טיפול מבין האפשרויות הקיימות תצטרכו לבצע. אך ברגע שיש לכם כאבים עזים ורגישות גדולה באזור השן ככל הנראה לא יהיה מנוס אחר. השאיפה היא שתוכלו לשמור על השן, ולא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לעקור אותה.

האם טיפול שורש כואב?

כל מי שמגיע אל מרפאת שיניים בפתח תקווה על מנת לבצע טיפול שורש שואל את השאלה הזאת. כאב הוא עניין אינדיבידואלי וכל אחד רואה אותו בצורה מעט שונה. אך כמובן שכמו לא מעט טיפולי שיניים אחרים, לא מדובר על טיפול כל כך נעים. אך על מנת שנוכל להוריד את מפלס הלחץ נגיד כי יש טיפולי שיניים שיותר כואבים ממנו. כך שאין לכם מה להיכנס לפאניקה, הכאב הוא זמני ועובר תוך זמן קצר.

תוך כמה זמן חוזרים לשגרה?

עדיף לנוח בימים הראשונים שלאחר הטיפול על מנת שתוכלו לתת למקום להחלים. כמובן שפעולות פשוטות תוכלו לבצע כבר לאחר הטיפול עצמו. מבחינת אוכל ביומיים הראשונים מוטב לאכול מזון קר ורך על מנת שלא תסבלו מכאבים. ככל שיעברו הימים כך המצב ישתפר ותוכלו לחזור לאכול מה שהייתם אוכלים בעבר. ההחלמה של כל מטופל היא אישית ולכן אל תנסו לעשות דברים שאינכם מרגישים איתם בנוח.

צילום:freepik