מה חובה לדעת על ניתוח שאיבת שומן בשנת 2022?

  • by

האם אתם יודעים כי ניתוחי שאיבת שומן נכנסו לחיינו עוד בשנות ה-70? בשנת 2022 הביקוש לניתוחי שאיבת שומן צפוי להיות גבוה יותר בהשוואה לשנים קודמות. אם אתם חושבים לעבור ניתוח שאיבת שומן, כדאי לכם להיות מוכנים לקראתו. הרי לעיתים חוסר הוודאות עשוי להיות בעוכריכם, בטח כאשר מדובר על ניתוח כל כך משמעותי. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתבצעו ניתוח שכזה בשנה הקרובה? הבאנו לכם בצורה ברורה ונגישה את כל האינפורמציה החשובה.

למי מתאים לעשות את הניתוח?

לרוב נשים בוחרות לעבור ניתוח שכזה, אך חשוב להגיד כי הוא יכול להתאים גם לגברים. אך לא כל מי שיש לו קצת שומן עודף אמור לבחור באפשרות הספציפית הזאת. היתרון של הניתוח הזה הוא שהוא מיועד עבור אלה שסובלים מעודף שומן קל. הרי לשאוב כמות גדולה של שומן בניתוח אחד זוהי עלולה להיות סכנה. בנוסף גם נשים וגברים שסובלים ממחלות שונות אינם יכולים לבצע את הניתוח. לכן אנו מציעים לכל אחד להתייעץ עם רופא מומחה על מנת לקבל תשובה חד משמעית.

באיזה גיל מומלץ לבצע ניתוח שאיבת שומן?

ככל שתבצעו את הניתוח בגיל מוקדם יותר, כך תוכלו לראות תוצאות מעולות. כמובן שכל גבר ואישה צריכים להמתין עד שהמשקל נשאר יציב לאורך זמן. לרוב הגיל האידיאלי לבצע ניתוח מהסוג הזה הוא בן גיל 30-40. אך כמובן שאפשר לבצע אותו בגיל מעט מאוחר יותר, כל זאת בהמלצת רופא. בכל זאת מדובר על ניתוח קוסמטי, כזה שלא אמור להביא איתו מידה רבה של סכנה. אך ככל שהגיל יהיה יותר מבוגר, כך התוצאות יהיו פחות מורגשות. מהסיבה הזאת מוטב כי תתייעצו עם רופא על מנת להבין בדיוק את כדאיות הניתוח. אם לא תשיגו את התוצאה הרצויה, אולי שווה לחפש אחר אלטרנטיבות אחרות.

מה אמור לקרות לאחר הניתוח?

ניתוח שאיבת שומן הוא לא ניתוח קל, והוא דורש לא מעט החלמה אחריו. אתם צריכים לקחת בחשבון כי בימים הראשונים לאחר הניתוח לא תוכלו לחזור לשגרה הרגילה. יהיה עליכם לנוח בבית על מנת לצבור כוחות ולחזור למצב שבו הייתם לפני הניתוח. כמובן שתקופת ההחלמה משתנה בין אנשים שונים, אך לרוב היא נעה בין שבוע עד שבועיים. כמובן שאם אתם מרגישים שתקופת ההחלמה ממושכת, תוכלו להתייעץ עם הרופא. מידע נוסף על ניתוח שאיבת שומן תוכלו למצוא באתר שלנו.