מה זה תוכנת מוניטור

תוכנת ניטור הפעילות של העובד עונה על השאלה כיצד להגדיל את התפוקה על ידי מדידת פרודוקטיביות פרטנית, צוותית וארגונית באמצעות פרוטוקולים ותרשימים תובנים. הוא נמכר כאמצעי לסייע למעסיקים לעקוב אחר פריון העבודה ולעזור למנהלים לזהות תחומים בהם ניתן לשפר תהליכי עבודה, כמו גם עבור חברות שרוצות להפוך את העבודה הגמישה למוסד קבע. מבט מהיר על כלי הניטור לעובדים ומנהלים יכול לתת לכם כמה רעיונות לכלי הניטור שלכם.

כלי רב תכליתי כמו Speccy מבוקש, בעוד פונקציות אחרות דורשות תוכנת ניטור חומרה כדי לבדוק מפרטי מחשב ואפילו בעיות אבטחה, למשל.

קקטוסים

הוא כלי ניטור רשת קוד פתוח שניתן להתקין גם ב- Linux וגם ב- Windows. כאן אתה יכול להציג תהליכים פועלים ופעילויות רשת וכן להריץ יישומים בממשק יחיד. זה נחשב נרחב לתוכנת ניטור הטמפ 'הטובה ביותר במחשב התומכת ב- SCSI (ממשק מערכת מחשב קטנה). הוא מספק נראות מעולה, חשוב במיוחד לפקח על טמפרטורת המחשב, מערכת ההפעלה ואפילו המחשב הנייד הצף שלך, אך זהו גם צג טמפרטורות מחשב טוב למכשירים ניידים.

ניתן להשתמש בצג התהליכים בזמן אמת וגם לאחסן כמות עצומה של מידע בקובץ יומן. הוא גם מסוגל לפקח על פעילות הרשת וכן על מצב המערכת.

תוכנת הניטור של העובדים עדיין משמשת להקלטת זמן וניהול יעילות

מעקב אחר פרודוקטיביות, הוא עוקב אחר התנהגות המשתמשים כאשר העובדים נמצאים בחברה בכל עת ובאיזו שעה היא מוקלטת. הוא מגלה מתי משתמשים במחשבים, כיצד מנוטרים כניסות וכניסה של עובדים ומה זמני הכניסה / כניסה של המערכת. אחרים עובדים באופן דומה, ומתמקדים בפעילות הכוללת של רשת ה- IT ומחפשים דפוסים שיכולים להצביע על איומי אבטחה. – — לדוגמא, תוכנת ניטור עובדים שאינה מודיעה לעובדים כי הם מנוטרים יכולה לשמש במצב גלימה. לעומת זאת, היא יכולה להשתמש במצב שקוף המאפשר לעובדים לראות את תוכנת הניטור במכשירים שלהם. —- – אם אתה צריך לפקח על צוות מרחוק כדי להבטיח שהם עובדים ליד שולחן העבודה שלך, יתכן שתוכל להשיג תוכנת ניטור עובדים המאפשרת הזנת מצלמות רשת בשידור חי. אתה יכול לבחור את תוכנת ניטור המחשב המרוחקת ולהתחיל להקליט במחשב. מסך אם תרצה בכך.

מנהל המשימות ברוב מוצרי מיקרוסופט מספק דרכים טובות יחסית לפקח על השימוש במשאבים וביצועי המערכת. אתה יכול ליצור צגים מותאמים אישית משלך באמצעות השרת mo תבנית לוח המחוונים nitoring ותוכלו להסתגל לתהליכים שוטפים.

עם תכונות המאפשרות לך לעקוב אחר הפעילות של העובדים שלך

אתה יכול להבטיח שהצוות שלך עובד כשהם טוענים זאת. אם אתה רוצה לדעת באיזו תדירות איש צוות לוחץ על מקלדת או מעוניין ללכוד את תוכן הסיסמאות (הידוע גם בשם רישום keylogging), ודא שתוכנת ניטור המחשב שלך סופרת רק כמה פעמים נלחץ על מקש ולא כמה פעמים. הוא נלחץ.

למרות שלצגי חומרה בדרך כלל יש פחות השפעה על צגי תוכנה

התוכנה עדיין צריכה להיות במשחק. חלק מתוכנות הניטור החזקות ביותר שבדקנו יכולות להקליט נתונים על מספר מקשי המערכת שמשתמש לחץ עליהם בזמן נתון, משך הזמן שלהם וכל שאר המדדים ונתוני הפעילות שנרשמו. בנוסף, ניתן להשתמש בכלי ניטור על מנת לספק למשתמשים מידע על פעילויות עובדיהם, כגון שעות העבודה שלהם, שעות העבודה או שעות היום.

אם החברה שלך מחזיקה במחשב שעובדים משתמשים בו, אתה יכול התקן עליו צג אם אתה הבעלים שלו בעצמך. על ידי למידע נוסף על תוכנת ניטור מחשבים והדוח הקצר שלהלן, תוכל לבחור את התוכנה היעילה, המועילה והמתאימה לארגון שלך.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של מה זה תוכנת מוניטור נא לגלוש לאתר fillva.com
לעוד מידע על מה זה מנשה בטיטו ומה זה תוכנת מוניטור כדאי להעיף מבט ב- menashe.org.il

אם אתה זקוק ל תוכנית ניטור חזקה המספקת טונות של מידע אודות הרכיבים במחשב שלך

או אם אתה זקוק לו בכדי לעקוב אחר כל רכיב במערכת שלך, ישנם כלים. אם אתה מחפש תוכנית קלה העוקבת אחר הטמפרטורה והעומס של המעבד רכיבי מחשב אחרים כמו זיכרון וזיכרון, צג חומרה פתוחה עשוי להיות האפשרות הנכונה עבורך. מערכת ניטור מבוססת לינוקס זו מציעה מגוון רחב של כלי ניטור, החל מטמפרטורה, צריכת חשמל וחשמל. חיי צריכת הסוללה. HWiNFO היא תוכנית פשוטה ולא מורכבת שניתן להגדיר תוך מספר דקות ומספקת לכם טמפרטורות ועומסים במעבד.

הניטור נעשה באמצעות מסגרת ה- WMI

המעניקה לתוכנת הניטור גישה ישירה לחומרה כדי לספק נתונים סטטיסטיים מדויקים בזמן אמת. שלבי הניטור והתצפית כוללים ביקור באתרים, שימוש באפליקציות, העברת מסמכים, העלאת מסמכים וכו 'בעת פיקוח על אפליקציה, התמקדו בשירותים התומכים ביישומים אחרים, ולא בתוכנה אליה המשתמש ניגש בפועל. לדוגמא, מעקב אחר פעילויות העובדים באמצעות אפליקציות אינטרנט ודואר אלקטרוני, או מעקב אחר מסכי העובדים והצגת דוחות וידאו בשידור חי על סמך פעילותם.