מה זה מטהר מים

  • by

פחמימנים משפרים את הטעם והריח של מי הברז שלך על ידי הסרת מזהמים כימיים כגון כלור, ראדון, חומרי הדברה, קוטלי עשבים, בנזן, תרכובות טריאלומאתן וכימיקלים סינתטיים אחרים. מסנני קרמיקה אינם יעילים להסרת כימיקלים וזיהומים כמו חומרי ניקוי פחמימנים, אך ניתן לשלב אותם עם סוגי מסננים אחרים כדי לטהר את המים. מסננים יכולים גם להסיר חיידקים, וירוסים ומיקרואורגניזמים פתוגניים אחרים, מה שמשפר את טעם המים.

מסנני מים מתאימים להסרת זיהומים פיזיים כגון אבק

בוצה, משקעים, חימר ומוצקים מושעים אחרים, כמו גם כמה אורגניזמים מיקרוביולוגיים כגון חיידקים ווירוסים. הם יכולים להסיר יותר זיהומים ממערכות אחרות, אך הם אינם יעילים כנגד זיהומים כימיים. ניתן להשתמש במסנני מים בשילוב עם חומרי הדפסה שונים כדי למשוך מזהמים ולמנוע מהם להיכנס או להניח אותם בכיור המטבח שלכם.

על רקע זה

מסנני מים יכולים להסיר חלקיקים פיזיים וביולוגיים זעירים, כולל חיידקים וציסטות מיקרוביאליות. מסכי מסנן למי שתייה יכולים גם להסיר חלקיקים גדולים מ- 0.2 מ"מ, כולל ג'יארדיה וקריפטוספורידיום. סינון הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לטיהור מים, וכאשר משתמשים בו עם מסנן המולטימדיה הנכון הוא יכול להיות יעיל לטיהור מים מחדש של תרכובות אלה.

הסינון משתמש בתהליכים כימיים ופיסיקליים לטיהור והפיכת המים לבטוחים למאכל אדם

מטהרי מים מסירים חלקיקים, משקעים וזיהומים כימיים כגון כלור, כספית, וירוסים וחיידקים מהמים. הם גם מסננים מזהמים מהמים ומסירים מינרלים מועילים לבריאות, כגון סידן, מגנזיום ונתרן.

אם מטהר מסוגל להחזיר מינרלים בריאים למים במהלך תהליך הסינון, מי השתייה שלך יהיו טובים ככל האפשר עבורך. מכיוון שהסינון אינו צורך מינרלים או מלחים, יש לקחת בחשבון מסנני מים בעת השוואת מים מטוהרים בשיטות אחרות.

מטהרי מים נועדו להסיר פרוטוזואה, חיידקים ווירוסים ולספק רמת הגנה גבוהה. סינון הוא אחת השיטות היעילות ביותר לטיהור מים באמצעות תהליך ספיגה כימי להסרת תרכובות לא רצויות מהמים.

מצד שני

מטהרי מים לא רק מסירים זיהומים פיזיים אלא גם עודפי TDS, מתכות כבדות, חומרי הדברה וזיהומים כימיים מזיקים מהמים. אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין מסנני מים ומטהרי מים הוא שמנקים יכולים להסיר וירוסים וחיידקים שמסננים אינם יכולים להסיר. אם יש לך מיקרופילטר, אתה יכול להילחם בנגיפים על ידי הוספת חומרי ניקוי למים, אך גם על ידי סינון אותו מפרוטוזואה, חיידקים, חלקיקים ולכלוך.

טיפול במים

הוא הסרת מזהמים ממים גולמיים ליצירת מי שתייה אך ורק למאכל אדם ולשימוש תעשייתי. רוב המים מטהרים ומחטאים מי שתייה למאכל אדם, אך ניתן להשתמש בהם גם למגוון שימושים אחרים, כולל יישומים רפואיים, תרופתיים, כימיים ותעשייתיים. טיפול במים למאכל אדם מורכב מסילוק מזהמים שונים: מזהמים כימיים (מתכות רעילות), מזהמים ביולוגיים (אצות, חיידקים, פטריות, טפילים ווירוסים), חומרים מושעים וגזים.

טיהור מים מסיר תרכובות כימיות לא רצויות, חומרים אורגניים ואי-אורגניים כמו גם זיהומים ביולוגיים מהמים. אחד השלבים הראשונים ברוב תהליכי טיהור המים המקובלים הוא הוספת כימיקלים המסייעים להסרת חלקיקים הצפים במים (למשל

מטהרי מים סופגים מים גולמיים מזוהמים ומסננים מזהמים ממשקעים למיקרואורגניזמים לפני שחרור מים נקיים. .תהליכי ניקוי כגון זיקוק וטיפול UV מסירים זיהומים מהמים ומשפרים את מרקם, טעמו ועקביותם
למידע מורחב אודות מסנן לתמי 4 פמילי נא לבקר באתר bluwater.co.il

למידע בנושא של מסננים לתמי 4 פמילי כדאי לבקר באתר aquatal.co.il

במילים פשוטות, ההבדל העיקרי בין מסנן מים לתרמיל ומטהר מים הוא מידת ההגנה שהם מספקים. כנגד מיקרואורגניזמים מזיקים שאורבים במקורות מים ביבשת.

המונחים "מרכך מים" ו"מסנן מים "משמשים לעתים קרובות לסירוגין בכל הקשור לטיפול במים

אף שמסנן או מערכת טיהור לא יעילים במאה אחוז ב כדי לסלק זיהומים מהמים, עליך לדעת מה המסנן שלך צריך לעשות לפני הקניות (ראה שלב 1). אחת הסיבות לכך שחלק ממערכות הטיהור ב- m arket אינו מייצר מים טהורים, כגון אוסמוזה הפוכה, הוא שהם משתמשים במסננים בצורה משלימה. הם משתמשים במטהרים מרובים לניקוי 90-95% מהזיהומים ולשמור על רמת יעילות זו לאורך זמן.

קש מסנן מים SimPure מצויד במערכת מסננים בת 4 שלבים להסרת מסנן פחם פעיל ממברנת סיבים חלולים / ממברנת UF בו זמנית יניקה והסרה של ריחות ממותקים

מסנן צדדי ניתן להגדרה בהתאם לצרכי המים שלך, מערכת לטיהור מים מפחיתה אבנית בצנרת שלך, מסנן עמוד Submicron ללא מלח מפחית את המשקעים הנותרים ואת החלקיקים האורגניים במים שלך לרמות UV מיקרוסקופיות קטנות, ולעולם אין לך לדאוג שחיידקים או וירוסים קיימים במהלך הבישול ללא התראה מוקדמת.

הוסף מרכך מים

כדי לצמצם את ההפקדות בצינורות שלך ולהיות נטול מלח, התקן מסנן UV לחיסול חיידקים ווירוסים במים שלך, או הוסף מסנן פוסט-מיקרון למזעור שאריות משקעים וחלקיקים אורגניים במים. מים. המשימה של Lifestraw עם מערכת טיהור המים היא להשתמש במטהר הממברנה החלול המדהים שלהם כדי להסיר 99.999% מהמיקרואורגניזמים מהמים שמוכנים לכם לשתות. מסנן החול האיטי הוא דוגמה לגישה הביולוגית לטיפול במים, הכוללת שימוש בצינור בעומק 1/2 מטר מלא חול לשמירת מזהמים במים המסוננים.

רבים משתמשים בשילוב של פחם פעיל, החלפת יוני פחמן קטליטי ותצהיר למניעת כניסת חומרים מזיקים למים: כלורמין, מתכות כבדות, ציסטות עמידות לכלוריד כגון ג'יארדיה וקריפטוספורידיום, תרופות ועוד.