מה היתרונות של החלפת ירך בגישה קדמית?

  • by

יש משהו קשה נורא בהתבגרות, בבת אחת חיינו משתנים ופתאום מבלי לשים לב אנו מתקשים בהליכה, סובלים מלחץ דם גבוה ומסוכר גבוה או מעוד שלל בעיות אחרות. אם אתם מתבגרים ונעשים זקנים יותר אתם חייבים לדעת כי לרפואה יש כלים רבים שבהם היא יכולה לסייע לכם ולעזור לכם להתבגר בכבוד.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר אצל אנשים מבוגרים זה ירך פגומה. אם אתם סובלים מבעיה זאת אתם חייבים להכיר את האופציה של החלפת ירך בגישה קדמית. יש לאופציה זו יתרונות עצומים כמו זמן החלמה קצר יותר, ניתוח פחות מסוכן והצלחה רבה יותר באופרציה. לכן אם יש לכם בעיה בירך אל תחכו ולכו אל אורתופד שיעזור לכם להחליט האם כדאי להחליף את הירך או שמא עדיף לבחור בהליך אחר אשר יועיל לכם יותר מאשר ההחלפה.

מדוע ניסיון הוא כה קריטי בניתוח של החלפת ירך?

עליכם להבין שיש משמעות אדירה לשאלה אל איזה אורתופד אתם פונים בשביל החלפת הירך. ככל שהאורתופד יהיה יותר מקצועי כך הטיפול יהיה יותר טוב. לכן עולה השאלה איך נבחר את האורתופד הטוב בשוק?  אם כן כיום רבים מסכימים על כך כי לניסיון יש משמעות רבה בעולם הרפואה ובפרט בעולם החלפות הירך.

ככל שהאורתופד יותר מנוסה כך זה סימן שהמטופלים מרוצים ממנו יותר ולכן כדאי לבחור בו. לא רק זאת הניסיון מעיד על כך כי הרופא ראה כבר הכול ויודע הכול ולכן הוא יבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר שיש. לכן אל תתביישו ושאלו את הרופא כמה ניסיון יש לו וכך תבחרו את הרופא המקצועי ביותר שיש.

האם זה משנה היכן האורתופד שאני פונה אליו למד?

רבים רוצים לדעת האם זה משנה היכן האורתופד שלנו למד את מקצוע הרפואה? אם כן אי אפשר להתעלם מן העובדה כי רבים מן הרופאים בארץ למדו בחו"ל וזאת מכיוון בארץ יש מקום למעט מאוד סטודנטים לרפואה. 

אם כן עליכם לדעת כי זה פחות משנה אם הרופא שלכם למד בחו"ל וזאת מכיוון שבחו"ל יש פקולטות מצוינות לרפואה ממש כמו בארץ. מה שיותר חשוב הוא כמה שנים הרופא שלכם נמצא בתחום האורתופדיה וכמה פעמים הרופא ביצע את הניתוח של החלפת ירך. כמובן שאתם תמיד יכולים לשאול את הרופא איפה הוא למד וזה בסדר גמור אך אל תייחסו לכך משמעות רבה מדי. 

למידע נוסף לחצו כאן.