מדוע כדאי להתחיל הליך פונדקאות בישראל?

  • by

תמיד חלמתם להרחיב את המשפחה? יש כאלה שעבורם החלום הזה לא כל כך פשוט ליישום. לא מעט זוגות מכל הסוגים נזקקים להתחיל הליך פונדקאות כדי להיכנס להיריון. דווקא ההליך בחו"ל זוכה לפופולאריות רבה בקרב לא מעט ישראלים שרואים בו פתרון מעולה. אך לפני שאתם פוזלים אל מדינה כזאת או אחרת, אנו נרצה לדבר אתכם על פונדקאות בישראל. מדוע שווה לכם להתחיל לבצע את ההליך דווקא כאן בישראל ולא באף מדינה אחרת בעולם?

רפואה ברמה הכי גבוהה בעולם

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של פונדקאות בישראל הוא רמת הרפואה. כאשר נכנסים להליך הזה תרצו לדעת כי האם הפונדקאית ביחד עם העובר מקבלים את הטיפול המושלם. במדינות שונות ברחבי העולם רמת הרפואה נמוכה מאוד, וכתוצאה מכך גם הסיכונים. בארץ אפשר להגיד בפה מלא כי האם הפונדקאית וגם העובר יקבלו את הטיפול האידיאלי. גם אם חלילה תתעוררנה בעיה, מיד יהיה אפשר לקבל עבורה פתרון מידיי.  

קרבה לאם הפונדקאית לאורך התהליך

המרחק בין האם הפונדקאית לבין ההורים המיועדים הוא לא קל. זוהי הסיבה שבגללה כדאי לכם בחון לעומק את האפשרות של פונדקאות בישראל. כך תהיה לכם אפשרות להישאר קרובים לאם הפונדקאית ולהיות נוכחים בכל בדיקה ובכל עניין. המעורבות שלכם בהיריון עצמו זה לא עניין של מה בכך, ולכן יש בזה לא מעט יתרונות. קחו את זה לתשומת הלב שלכם בעת בחירת המקום שבו תבצעו את ההליך.

העלויות הכספיות הנלוות

זה נכון כי באופן פורמלי הליך פונדקאות בישראל יהיה יקר בהשוואה להליך בחו"ל. אך עליכם לקחת בחשבון גם את כל ההוצאות שיהיה עליכם להוציא עד להבאת התינוק לארץ. מאוד יכול להיות כי כאשר תעשו שכלול של ההוצאות תבינו כי ההבדלים לא כל כך גדולים. לכן לפני שאתם מגיעים להחלטה חד משמעית, מוטב כי תבינו מה זה דורש מכם. בטח כאשר מדברים על הוצאות שוטפות במדינה זרה.

הליך בירוקרטי בישראל

כמה בירוקרטיה נדרשת בעת התחלה של הליך מהסוג הזה? לא מעט! יש כאלה שמרימים ידיים רק בגלל שהם צריכים להתמודד עם בירוקרטיה במדינה זרה. כאן אתם מבצעים את כל ההליך הבירוקרטי בישראל, וזה יהיה הרבה יותר נעים. תהיה לכם אפשרות להבין מראש מה המשמעות של כל מסמך שאותו אתם נדרשים למלא. יהיו לכם שאלות? במסגרת פונדקאות בישראל תמיד תוכלו לקבל תשובות בשפה שאתם מבינים.

צילום:freepik