כריות שינה ויסקו

  • by

כריות קצף קשיח וכריות לטקס הן אפשרויות בצפיפות גבוהה המסייעות להקל על הכאב על ידי מתן תמיכה אחידה לראש ולצוואר. אם אתה ישן לעתים קרובות במטוס או במכונית, כרית קצף זיכרון בצורת פרסה תתמוך בצווארך כדי למנוע ממנו ליפול הצידה. כריות קצף נוחות, המותאמות לתנועות הראש והצוואר ומעניקות תמיכה ארגונומית, מוכיחות שקצף זיכרון לא מתאים רק למזרנים. עבור צדדיות נוספת ודרך קלה להתאים אישית את השינה שלך, חפש כריות קצף זיכרון בעלות שתי רמות נוחות: רכות יותר בצד אחד של הכרית וקשות יותר בצד השני.

ליבת הכרית

היא חתיכה עמידה של קצף זיכרון באיכות גבוהה המספקת תמיכת קווי מתאר ותחושת מרקם בינוני, מתאימה לרדום ולרדם בצד. הכיסוי מרופד בפטנט סיבי קירור. השתמש בקישור הזה של SleepFoundation.org כדי לקבל את ההנחה האחרונה על כריות SHEEX. קנה עכשיו קצף זיכרון מוצק נוטה ללכוד את חום הגוף, מה שעלול להיות קשה עבור נרדמים חמים שנהנים מהיתרונות הרבים של קצף זיכרון. בדרך כלל, כריות קצף זיכרון מספקות תגובה איטית ללחץ, שוקעות עמוק לתוך החומר ונשארות קרובות לראש ולצוואר. קנה עכשיו כרית קצף זיכרון של Saatva היא עוד אופציה נהדרת למי שמעדיף לופטים מהלילה עד הלילה.

אתה יכול (תרתי משמע) לדחוף אותו מהמזרן

כך שאתה יכול לדמיין שינה עליו נותן תמיכה לראש שלך במקום כיור עמוק. כריות קצף זיכרון יכולות להיות מוצקות או מעוכות, ורבות מהכריות הטובות ביותר כיום כוללות טכנולוגיות קירור כדי להילחם בשמירת החום האופיינית לקצף זיכרון מסורתי. העיצוב המתכוונן והמחיר הנגיש הופכים את הכרית הזו למגוון ואטרקטיבי. השתמש בקישור הזה של SleepFoundation.org כדי לקבל את ההנחה העדכנית ביותר על כריות Layla. לַיְלָה. לַיְלָה. כרית Ghost עבה בגודל 6 אינץ' – Memory Foam היא הטובה ביותר עבור ישנים בצד ובגב שנהנים בדרך כלל מכריות לופט בינוניות עד גבוהות.

היא משמשת ברפואה, כגון כריות לכיסא גלגלים, כריות למיטה בבית חולים וכריות לחולים עם מחלות כרוניות כאב או בעיות יציבה; לדוגמה, כריות קצף זיכרון עשויות להקל על כאבי צוואר כרוניים. בשימוש במזרנים וכריות, ביצועי בידוד תרמי יכולים להיות גם חיסרון, וזו הסיבה שחברות קצף זיכרון מהדור השני החלו להשתמש בתאים פתוחים מבנים לשיפור יכולת הנשימה. לכן, כדי לעזור לך לקבוע איזו מהאפשרויות הללו עשויה להתאים לך, אשווה קצף זיכרון קשיח וכריות לטקס קשיח, קצף זיכרון מגורר וכריות לטקס מגורר, וכריות קצף זיכרון מעורבות גרוסים. סרט לטקס הוא כדלקמן. קצפים ויסקו אלסטיים נמצאים בשימוש נרחב בכריות, מזרנים ומזרנים.

לכרית זו גובה גבוה מה שהופך אותה לאידיאלית עבור מי שישן על הצד שצריכים להקל על הלחץ על הראש והצוואר שלהם

מחקרים מתמשכים הבודקים את התכונות הטובות ביותר של כרית מצביעים על כך שכריות צריכות להיות תומכות להפחתת הלחץ הביומכני על עמוד השדרה הצווארי במהלך השינה, צריכות להיות בגובה בינוני וצריכות להיות עשויות מחומר שאינו גורם ללחץ מוגזם (Gordon et al. Et al. כרית זו גם עבה יותר בצדדים ובקימורים במרכז, מה שמאפשר לאדני הצד להתגלגל קדימה ואחורה תוך שמירה על תמיכה בצוואר. זהו סוג הפלסטיק שניתן למצוא במוצרים שונים כמו ספות, מזרונים, בידוד וקצף עבור ריסוס.—- המפתח הוא למצוא כרית המתאימה ביותר לשינה שלך, שכן תלוי איפה אתה ישן, כרית אחת או שתיים יעבדו עבורך. כריות תומכות צוואר אלו מתאימות לצורת הראש ועוד. איזון הטמפרטורה. מומחים אומרים שאם אתה ישן על הגב, אתה צריך להשתמש ברולר צוואר קטן ומעוגל לתמיכה בצוואר שלך וכרית שטוחה יותר כדי לתמוך בשאר הראש שלך. Visco Gel או Memory Foam Gel מורכב מחלק ג'ל קצף התמזג עם קצף צמיג כדי להפחית את חום הגוף הכלוא, להאיץ את החזרת הקפיץ ולרכך את המזרן.

כמזרן עמוד שדרה איכותי וכן כרית תמיכה לראש

צוואר וכתפיים. הכרית הספציפית הזו גם גמישה יותר מכיוון שאתה יכול לפתוח את רוכסן הכיסוי ולהתאים את הקצף כך שיתאים להעדפתך. הסיבה לכך היא שנטען שכרית הפועלת להתאמה ללורדוזיס של עמוד השדרה הצווארי ולשמש כתמיכת ראש היא אידיאלית למניעת כאבי צוואר (Persson 2009). חתיכות בודדות של קצף או לטקס נשברות, ומאפשרות להן לנוע בחופשיות בתוך הכרית.

זה אומר שחום הגוף מאלץ את הכרית להסתגל בצורה מיטבית לראש ולצוואר

מכאן ששימוש בכרית הנכונה יכול להיות חשוב בהקלה על כאבי צוואר. בהקשר זה, גורדון, גרימר וטרוט (2009) חקרו את ההשפעה של חמישה סוגים שונים של כריות על כאב צוואר הרחם מתעורר, איכות השינה והנוחות.

לאחרונה פותח קצף זיכרון ספוג ג'ל

המתואר כ"חרוז" המכיל ג'ל כחומר לשינוי פאזה שיכול להשיג את ייצוב הטמפרטורה או אפקט הקירור הרצוי על ידי הפיכה ממוצק לנוזל. "מצב" בתוך הקפסולה. שאר השכבות של מזרני קצף ויסקו אלסטי הן בדרך כלל תערובת של קצפי פוליאוריטן פחות אלסטיים. עם זאת, ההפך הוא גם נכון, מכיוון שכריות לא מתאימות עלולות להפריע להסתגלות ולהגדיל את טווחי התנועה, מה שמוביל לגירוי של מבנים רגישים לכאב, מה שעלול להוביל לכאבי צוואר (Gordon וחב', שני המכשירים הרפואיים משתמשים בקצף למשל עבור צילומי רנטגן) שולחנות וציוד ספורט, כגון כיסויי קסדה של כדורגל אמריקאי/קנדי.

מחצלת הפחם הפעיל שלנו כוללת מערכת זרימת אוויר להשגת אוורור טוב יותר. הליבה המחוררת מבטיחה זרימת אוויר רציפה בכרית לנשימה מירבית. בועות קצף או תאים פתוחים, ולמעשה יוצרים מטריצה שדרכה האוויר יכול לנוע.
למידע מורחב על כריות שינה ויסקו עליך לגשת לאתר kingofpuh.co.il