כמה עולה השתלות שיניים במדינות שונות

האמריקאים כבר הבינו שמקסיקו היא אחת המדינות הטובות ביותר להשתלות שיניים, אבל האירופים מפגרים מאחור. מקסיקו היא ללא ספק המדינה הטובה ביותר לתיירות שיניים עבור אנשים המתגוררים קרוב לגבול מכיוון שעלויות הנסיעה זולות יותר. מלבד עלויות הובלה, היא גם המדינה הזולה ביותר לשירותי שיניים במקרים רבים. המחירים נמוכים בכ-50% מאשר בבריטניה ומבקרים בהם כ-1.2 מיליון תיירי שיניים מדי שנה.

משרד הבריאות של תאילנד מנסה באופן פעיל להפוך את תאילנד לנקודה חמה עבור תיירות בריאות

מה שמקל למצוא כאן רופאי שיניים דוברי אנגלית ומרפאות חדישות. במדינות רבות בעולם, רופאים שהוכשרו עם רופאים אמריקאים או אירופאים מנצלים את המצב הזה כדי להציע טיפולים סבירים בתוכניות תיירות שיניים. למדינות כמו טורקיה והונגריה יש מתקני שיניים מצוינים, ומכיוון שיוקר המחיה והשכר נמוכים יותר מאשר בבריטניה, הם יכולים לעשות זאת במחירים פנטסטיים. מעבר לחו"ל כדי לקבל טיפול שיניים עשוי להיראות כאופציה טובה שכן תיירים רפואיים רבים מדווחים על חיסכון של עד 70% בחשבונות רופא השיניים.

בארצות הברית

העלות של השתלת שיניים בודדת נעה בין 3,000 ל-5,000 דולר, בעוד שהעלות הממוצעת במדינות רבות אחרות היא 400-700 דולר. גורמים רבים תורמים לעלות הנמוכה יותר של השתלות שיניים במדינות שונות. שירותי רפואת שיניים יקרים בצפון אמריקה הם הסיבה שאנשים במקסיקו מטפלים בשיניים שלהם בזול יותר מבלי לאבד איכות.

במדינות כמו ארצות הברית של אמריקה

העלות של טיפול שיניים היא עצומה עבור רוב המשפחות בעלות הכנסה בינונית. העלות של שירותי שיניים במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, היא גבוהה ולא מקובלת על רוב האוכלוסייה, ללא חוב משמעותי. אחת הדרכים בהן בוחרים אמריקאים וקנדים רבים לחסוך כסף על טיפולי שיניים יקרים היא לנסוע לחו"ל כדי לבצע את העבודה בעלות נמוכה יותר. מספר גדל והולך של אנשים בבריטניה בוחרים כעת לבצע את עבודת השיניים שלהם בחו"ל בשבריר מהעלות, ומצמצמים את זמני ההמתנה תוך מתן סיבה לצאת לחופשה.

יותר מ-50,000 אנשים בבריטניה נוסעים לחו"ל מדי שנה לטיפול רפואי, ו-40% מהם עושים זאת בשביל השיניים שלהם. זוהי עדות רהוטה לקשיים שעמם מתמודדים חולים בקבלת ניתוח שיניים הנתמך על ידי NHS במדינה זו.
למידע נוסף על השתלות שיניים ברחובות באפשרותך לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

ניסיתי לעשות את השיניים שלי באופן פרטי

אבל העלויות היו אסטרונומיות וביטוח הבריאות של החברה שלי היה חסר ערך. שיקום שיניים כזה בארה"ב יכול לעלות בכל מקום שחור / לבן בין $ 20 ל $ 24,000. לשם השוואה: בארה"ב עלות השתלת שיניים 1 נעה בין 1,000$ ל-3,000$, ובהונגריה – 777$.

באירופה עלות שתל בודד עומדת על כ-2,000 יורו

בעוד שב במדינות השכנות הקטנות יותר בודפשט והונגריה, אותו ניתוח עולה רק 470 יורו. כמובן, מקומות כמו פולין (480 דולר ארה"ב) והונגריה (506 דולר ארה"ב) מציעים שירותי השתלות זולים בהרבה (והם קרובים לשווקים כלליים כמו בריטניה, אירלנד וגרמניה, כמו ספרד). לדוגמה, זה עולה רק 653 דולר ארה"ב להשיג שתלים דנטליים בספרד, שהוא זול יותר או שווה ערך לאלו שבמקסיקו (750 דולר ארה"ב) וקוסטה ריקה (650 דולר ארה"ב).

במדינות רבות השתלים זולים הרבה יותר מאשר בארצות הברית

אתה לא צריך לחשוב על העלות של השתלת שיניים במקסיקו או בכל מדינה אחרת כי אתה יכול למצוא רופא שיניים במחיר סביר שיעבד איתך תשלומים ממש כאן בארצות הברית. אם אינכם מוכנים לשלם עבור שתלים יקרים, בואו לחו"ל וקבל שירותי שיניים איכותיים במחיר משתלם מבלי לאבד איכות. בכל הנוגע למחירי תיירות שיניים, ניתן לחסוך עד 50% בהשתלות, כתרים וניקיון.

בארה"ב

עלות ניתוח השתלת שיניים ושיקום כתרים דנטליים נעה בין 2,500 ל-5,000 דולר ארה"ב לשן, אך במקסיקו עלות הטיפול אינה עולה על 3,000 דולר. בהתאם למותג, לתוכנית הטיפול ולשער החליפין, העלות של השתלת שיניים בודדת נעה בין 2030$ ל-2800$. העלות הממוצעת לשתל וכתר במקסיקו היא 1,400 דולר ארה"ב.

למרבה הצער

חברות ביטוח שיניים רבות שוללות השתלות שיניים כהטבה מכוסה, אך חברות ביטוח רבות ישלמו עבור אפשרות טיפול חלופית זולה יותר, שיכולה להיות שיניים תותבות או תותבות חלקיות. אבל עלויות רפואיות גבוהות ופערי כיסוי יכולים לגרום למטופלים רבים להאמין שהשתלות שיניים הן יקרות. עלות הטכנולוגיה המשמשת לביצוע פרוצדורות פה עדינות מאוד, שכר הטרחה של הגוף ועלויות התפעול הכלליות משפיעות על העלות של השתלת שיניים.

בעוד שבוודאי תמצאו השתלות שיניים זולות יותר במדינות כמו קוסטה ריקה

מקסיקו ותאילנד, ישנן מספר בעיות ביציאה מהארץ לצורך השתלת שיניים. אם המחיר הגבוה של השתלות שיניים מקשה עליך לחייך את החלומות שלך, אולי כדאי לך לשקול נסיעה לחו"ל לטיפול רפואי. נסיעה למדינה אחרת להשתלת שיניים זולה עשויה להיראות אטרקטיבית בהתחלה, אך בטווח הארוך היא הרבה יותר בטוחה וזולה מאשר לבצע את ההליך על ידי רופא שיניים אמריקאי מנוסה. עם מעט מאמץ ובחירת המבנה הנכון, בחירת המדינה בה ימוקמו השתלים הדנטליים שלך יכולה לעזור לך לחסוך הרבה.

בין אם אתה נוסע למקסיקו

הונגריה, תאילנד, הודו, דרום קוריאה או ספרד, אם להזכיר כמה, אתה אמור להיות מסוגל למצוא טיפול שיניים טוב לפחות כמו בארצות הברית. תהיו בטוחים שהעלות הנמוכה יותר של טיפולי שיניים במדינות כמו מקסיקו, קוסטה ריקה ותאילנד אינה משקפת חומרים, ציוד או הכשרה גרועים.

במילים פשוטות

זה זול יותר, ורוב רופאי השיניים העובדים בחו"ל מציעים טיפול מצוין שדומה או טוב יותר ממה שהיית מקבל בבית. מטופלים מגרמניה, בריטניה, איחוד האמירויות, הולנד וספרד מדורגים את טורקיה כמדינה הטובה ביותר לשירותי שיניים בשל אפשרויות זולות יותר ואיכות טובה יותר.

הבריטים מרבים לנסוע להונגריה

סלובקיה ופולין במחירים נמוכים יותר. 10 האירים נסעו להודו, איחוד האמירויות הערביות, מלטה וטורקיה. 11 כמו לוס אלגורדונז, מדינות רבות באירופה הביעו רצון למשוך מטופלים ממדינות במחירים גבוהים יותר. חַיִים. כדי לחסוך כסף, אנשים רבים הולכים למקסיקו או למדינות אחרות במרכז ודרום אמריקה. קוסטה ריקה מקבלת מדי שנה מספר רב של תיירי שיניים מארצות הברית ואירופה, הם צריכים שירותי שיניים זולים, אחרת זה יהיה מאוד יקר.

בערים כמו קנקון וטיחואנה יש מרפאות שיניים נהדרות ואתרי נופש יוקרתיים בקרבת מקום

כך שתוכלו לחסוך בטיפול ובמקום זאת לבזבז אותו בלגימת קוקטיילים על החוף. אתה יכול לקבל טיפול שיניים אמין, סביר ואיכותי בבתי חולים רבים במקסיקו.

זהו מקום מלא בטיפולי שיניים איכותיים

מחירים מעולים ומגוון רחב של אפשרויות, החל מאורתודונטיה ועד רפואת שיניים קוסמטית או טיפולי שורש ועד השתלות שיניים (שהעלות, אגב, 575 דולר או 550 אירו ב- מרפאות השיניים הטובות ביותר בטורקיה). הוא מציע טיפולי שיניים ברמה עולמית בשבריר מהעלות של שירותים דומים במדינות כמו ארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה.