כיצד לתקן ריפוד ברכב

זה נורמלי להרגיש מתוסכל כשרואים דמעות וכוויות על מושבי הרכב, אך יש פיתרון פשוט לפתור את הבעיה או לפחות למנוע את החמרתה. מחקר על תיקון חורים וכוויות במושב הרכב הראה כי טלאים הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סוג זה של בלאי. לאחר עשרות שנים מסוג זה, אנו מאמינים כי יש רק דרך אחת לתקן מושבים לרכב.

שריטות וחורים מכוערים בריפוד המכונית שלך יכולים להשפיע מאוד על מראה פנים הרכב שלך

אך עם מעט חומרים מתכלים והכוונה טובה, אתה יכול לתקן אזורים פגומים בעצמך. בין אם יש לכם מושבי בד, ויניל או עור, תוכלו לשפר את פנים הרכב שלכם בעצמכם. תיקון רפידות בד עשה זאת בעצמך בימינו, רפידות בד כה נפוצות עד כי קל יחסית לתקן בבית.

אם ברשותך התקציב וכמה ציוד זמין, תוכל לבצע מספר תיקונים פשוטים. ריפוד בדים הוא בד הרכב הכי קל לעבוד איתו בכל הנוגע לתיקונים. במקום לבזבז כסף על תיקונים יקרים, נסה פתרונות פשוטים אלה לתיקון המכוניות שלך.

הכשרנו טכנאים להחזיר את ריפודי הרכב ומושבי המושבים למראה המקורי שלהם

ואנו גאים לעזור לחברות רכב אחרות לשפר את מלאין ולשרת את לקוחותיהן הזקוקים לתיקונים קוסמטיים. תיקוני ריפודי רכב עוזרים גם לגרום לרכבים של צי ורכב להיראות טוב, וזה קריטי למכירת רכבים רווחיים יותר. השתמש במיומנויות של מהנדסי תיקון הריפודים לרכב שלנו: למידע נוסף על שירות הריפוד והתיקון המושב שלנו, פנה אלינו באופן מקוון או התקשר למספר 1-800-DENT-WIZ.

כדי שחלק הפנימי של המכונית שלך ייראה טוב, זה דורש תחזוקה ותיקון מתמידים לאורך זמן. אנו מציעים תיקון ריפודי רכב ומושבים, שיקום ריפודים, ניקיון ומיזוג.

אגנוסטית ככל ששמעתם על תיקוני מושב ברכב, אם לא תשימו לב ותחזוקה נאותה לריפודים, זה יכול לגבות מחיר. תיקון מושבי רכב יכול להיות יקר יותר מעלות עור הרכב.

בהתבסס על בקשות דואר אלקטרוני ובקשות למידע בסיסי

חברה מקוונת אחת רשמה מושבים קדמיים ואחוריים בצבע יחיד ב -1,500 דולר (לאחר מס) ואחרת תמורת 18.00 דולר (לפני מס) עם שילובי צבעים מותאמים אישית. אם במושב שלך חסר פיסת קצף הדורשת תיקון כלשהו, חברות ציוד עור מקוונות יבקשו תמונה של המושב כדי שיוכלו להעריך את מידת הנזק למושב הרכב ולספר לך את עלות התיקון. האם גם אתם יודעים שהם משתמשים בחנות לתיקון רכב מורשה להתקנת כיסוי מושב עבורכם במקרה של עלויות נוספות.

לא שכיח כי ריפודי מכוניות הם עור או בד

מכיוון שרבים מכוניות הן ויניל, וויניל עובד הרבה יותר טוב מעור כשמדובר בתיקונים. אתרים מסוימים ממליצים לתקן מושבי רכב פגומים על ידי תפירת בדים קרועים בעזרת מחט וחוט. נעל נעליים מיועדת לתיקון נעלי טניס, אך ראינו גם נעליים המשמשות לתיקון ריפודי מכוניות.

אם האזור הפגום הוא זעיר והבד עדיין במצב טוב בקצוות, נסה דבק סופר או דבק גורילה כדי למשוך אותו בחזרה ולהחיל חרוזי דבק. אם התיקון הוא זמני או פונקציונלי, כמה רצועות סרט דבק סביב האזור הפגום יעבדו לזמן מה.

כדי לוודא שזה יישאר ככה, חממו את תיקון הבד והדביקו את החור הגדול בעזרת מגהץ. קח פיסת בד דבק שנמצאת סביב החור, הכנס אותה לאזור הקרוע וכסה את חלקה העליון של התיקון. יש צורך בפס סרט דבק בכדי להחזיק את שולי הבד בזמן שדבק העל או הגורילה מתייבש.
עבור עוד מידע בתחום של כיצד לתקן ריפוד ברכב כדאי לגשת לאתר doronclean.co.il

תדע שעשית עבודה נהדרת כאשר התיקון והדבק מחוברים זה לזה. לאחר שסגרתם את הסדק, השתמשו באיטום רקמות או צבע בצד התיקון על מנת להבטיח שהאזור לא ישתבש.

חורים במושבי הבד הם הקלים ביותר לתיקון, והם בדרך כלל קטנים כמו שני סנטימטרים. ניתן לתקן את סוג החורים שנותר על ידי כוויות סיגריות או נזק לבעלי חיים באמצעות ממשק שנדבק לבד בעת חימום.

השתמש בתער קטן

כדי להסיר פיסת בד מהמושב כדי לוודא שאתה בוחר פיסת הדומה לבד בו התרחשה הבעירה, וכדי להיות בטוח שהתבנית תואמת. גזור כדי להפוך את חור הצריבה לקצת יותר גדול, או קבל בד נוסף או ויניל מתחת למושב כדי ליצור כתם בצורת שונה. הנח את החומר החתוך מתחת לוויניל החדש וטלא אותו בערכת תיקון ויניל.

החלק מחט דרך הרקמה מקצה אחד של הקרע והביא אותה בתוך סנטימטר מתחילת החור

לתפור את הדמעה הקטנה בבד לאורך הצד של מושב הרכב, ולהרחיק את התפר כרבע סנטימטר מקצה הדמעה. התחל בצד אחד של הסדק, בערך 1/2 אינץ 'מהמקום בו מתחיל הסדק. הביאו את המחט מצד אחד לצד השני בעזרת החוט כדי לגשר על הדמעה. השתמש במחט כדי לתפור בשני צידי הבד הקרוע ושמור על התפר שלך כרבע אינץ 'מהקצה הגולמי.

מדוד את גודל החור וגזור פיסת בד גדולה מספיק כדי לכסות את החור בחפיפה קטנה בלבד. הקפד לחתוך את הבד כך ששולי הבד יהוו ריבוע נקי. חותכים את הבד כך שייכנס לחור ומשאירים כמות קטנה מאוד בכל צד לחפיפה.

חותכים פיסת בד נוספת עם דבק ומניחים אותה מעל החור. בהתאם לאמור לעיל, אתה יכול להניח את פיסות הבד החדשות שלך על הדבק ולחור עם מגהץ לחימום החומר.