כיצד אפשר לטפל בדלקת בגיד אכילס?

  • by

דלקת בגיד אכילס מקורה בכף הרגל, והיא עלולה לשבש את אורח החיים בצורה משמעותית. ברגע שהדלקת הופכת להיות רצינית מאוד, יהיה כמעט בלתי אפשרי לדרוך על הרגל. זוהי הסיבה שבגללה חובה להתמודד עם המצב במהירות על מנת שהוא לא יחמיר עוד יותר. הזמן שעובר לא משחק לטובתכם, והוא יכול להפוך את הסיטואציה לכזאת שתהיה בלתי הפיכה. לכן רגע לפני שאתם משלימים עם רוע הגזרה, יש לנו כמה המלצות לטיפולים מוכחים.

שימוש קבוע במדרסים

אחת מהאפשרויות היעילות ביותר לטפל בדלקת בגיד אכילס היא שימוש במדרסים. המדרסים מפחיתים בצורה משמעותית את הכאב ומאפשרים לכם לדרוך על הרגל. בנוסף ברגע שהשימוש במדרסים הופך להיות קבוע, הם גם משפרים את המצב. כמובן שחשוב מאוד שתרכשו מדרס איכותי, כזה שאמור לספק את הסחורה. לא כל המדרסים יהיו כאלה שמתאימים להתמודדות עם דלקת בגיד אכילס.

ביצוע של פיזיותרפיה

עוד דרך שיכולה להביא לשיפור משמעותי בדלקת היא פיזיותרפיה. הטיפול הזה כולל בתוכו עיסוי ולחיצות באזורים שונים שבהם נמצא מקור הדלקת. על ידי ביצוע של הטיפול הנכון תוכלו למצוא את עצמכם במקום אחר לחלוטין. השיפור יהיה שיפור איטי אך עקבי, ובשלב מסוים תוכלו לראות את הדלקת נעלמת. חשוב שתבחרו באיש מקצוע מיומן שיודע כיצד להתמודד עם דלקות בגיד אכילס. הרי הדלקת יכולה להיות מאוד רצינית ולהחמיר במקרה שבו הפיזיותרפיה לא מתבצעת כראוי.

ניתן לבצע מתיחות

עד כה לא מצאתם שיטה אחת שהתאימה לכם? אפשרות נוספת שניתן לשלב עם כל שיטה אחרת היא לבצע כל מיני מתיחות שונות. קיימים תרגילים שונים של מתיחות שאמורים לשפר את המצב של הדלקת. כאשר אתם מבצעים מתיחות אתם משפרים את האלסטיות של השריר. כתוצאה מכך המצב שלך הדלקת אמור להיות טוב פי כמה בהשוואה למצב הקודם. כמובן שגם כאן ישנה חובה להתמיד על מנת שיהיה אפשר לראות שיפור.

טיפול בטכנולוגיית PainFree

אולי אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שעומדות לרשותכם תהיה טיפול בשיטת PAIN FREE . השיטה הזאת מתבססת על טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים שמביאים להפחתת הכאב. כבר לאחר הטיפול הראשון תוכלו לראות לשיפור ניכר במצב של הדלקת. עם הזמן הדלקת עצמה תעלם, ותוכלו למצוא את עצמכם חוזרים לאורח החיים הרגיל. את הטיפול בשיטה הזאת ניתן לשלב ביחד עם עוד טיפולים אחרים עליהם סיפרנו כאן. הכי משוב מבחינתכם זה שתוכלו להעלים את הדלקת ולהפסיק את הכאב.

צילום:freepik