יצירת סרט אנימציה

  • by

ליקטנו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם מוכנים לצאת למסע כתיבת סרט אנימציה. ניצור אנימציה של 5-15 שניות שתעבוד כחלק מסרט קצר שיתופי לסטודנטים בקורס שלנו. שלב ההכנה מראש לסרטי אנימציה קצרים מתמקד כיצד ליצור ממנו סרט, ולא רק סיפור קצר. לאחר מכן אנו ממירים את התסריט ללוחות סיפור ומתחילים לייצר מראש את הסרטים הקצרים כדי לעצב אותו.

בעזרת תוכנת אנימציה מקוונת

אפילו חובבים יכולים ליצור משלהם 2D וקטור ואנימציות תלת מימד. אלה כוללים אנימציות בעבודת יד, שנוצרו על ידי מחשב ודו-ממדי, אך גם CGI דו-ממדי (אנימציה ממוחשבת תלת מימד) ואפילו אנימציות של צד שלישי. קבוצת אנימטורים (המכונה צוות הסיפור) תהיה אחראית על יצירת לוחות סיפור המתרגמים חזותית את התסריט. תהליך זה משתמש כעת בצילומים המקדימים כשלב הראשון בשלב ההפקה של הסרט הקצר.

ישנם מספר כלי אנימציה חינמיים וזולים המסייעים גם למתחילים ליצור אנימציות מתוחכמות תוך זמן קצר, כגון וקטור תלת ממדי ותוכנת אנימציה תלת מימד.

אם אין לך תוכנת אנימציה, תוכל להוריד גרסת ניסיון בחינם של Aardman Animate למספר שעות. הסרטון החינמי הבא על אנימציה ברשת הוא הדרכה כיצד ליצור סרטון אנימציה דו-ממדי.

זה מבטל את הצורך למסגר את תמונת האנימציה

על ידי – ומאפשר לך לייצר אנימציות דו מימד באיכות גבוהה עם פחות צוות ומשאבים. אתה יכול גם להשתמש באנימציות תלת מימד או באנימציות דו מימד שנוצרו על ידי הוספת מסגרות מפתח כך שהאנימציה שלך תהיה חלקה וטבעית. סטופ סטודיו סטופ עוזר לך ליצור אנימציית סטופ מושן שניתן לערבב בקלות עם ציור דו-ממדי המצויר ישירות על התמונה. תוכנה זו מאפשרת גם ליצור אנימציות עצירת תנועה במגוון סגנונות שונים, כגון לכידת תנועה, בקרת תנועה ואפילו אנימציית עצירה.

אני גם יודע שלוקח 2-3 שנים לעשות סרט אנימציה

אולי יותר זמן, אבל זו דרך טובה מאוד ללמוד כיצד באמת להוציא אותו לפועל. מרטין מספר לך איך הוא יצר את הסרט הקצר שלו מהקונספט למימוש הסופי. צפו בסרטון למטה כדי לראות כיצד נוצרו סרטי האנימציה שלו ועשו סרט קצר משלכם!

אם אתה מעוניין ליצור סרט אנימציה קצר משלך

עליך לעקוב אחר הפרויקט בכל השלבים ולראות כיצד התפתח. סרט אנימציה הוא תהליך ארוך וממצה, אך לתסריט תפקיד מרכזי ביצירת הסיפור הרגשי, השיווק והאנימציה וקובע כיצד מתקבלת האנימציה. התסריט הוא הלב והנשמה של סיפור יצירתי והוא כולל גם, הנקרא תסריט, יצירת תסריט לאירועים המתרחשים בסרט האנימציה. סיפור סיפור הוא המפתח לתהליך זה, מכיוון שהוא מפרק את התסריט לשלבים חזותיים.

השתמש במגוון רחב של אפקטים

כדי לשפר את האיכות הוויזואלית של תמונות וסרטי הווידאו שלך, כגון צבע, תאורה, צליל, תיקון צבעים ורוויית צבעים. השתמש במגוון אנימציות, ממעברים מונפשים פשוטים ועד מורכבים ומורכבים יותר, החל את כולם ובחר את המתאימה לך ביותר כדי ליצור את ההסברים והסרטונים המשכנעים ביותר. נסה את יצרני האנימציה הדו-ממדית והתלת-ממדית, הוסף משלך או קרא מהי אנימציה דו-ממדית למידע נוסף על שלבי הדו-ממד להפוך לאנימטור a2D.

תלוי במיומנויות שלך

אתה יכול לבחור ממגוון סגנונות אנימציה, כגון עצירת תנועה, אנימציה תלת ממדית, לכידת תנועה ואפילו אנימציית עצירת תנועה. מדריך זה יעזור לכם לבחור את תוכנת האנימציה הטובה ביותר שתוכלו להשתמש בה, בין אם אתם אנימטורים מקצועיים המחפשים סרטון הסבר מונפש פשוט או בעל עסק המחפש הסברים וסרטונים פשוטים להנפשה. אם ברצונך להפוך לאנימטור מקצועי, עליך לברר אודות תוכנת הדו-ממד של אולפני האנימציה איתם רצית לעבוד. Pencil-2D היא תוכנה נהדרת להתחיל פרויקט אנימציה אם אתם מעוניינים באנימציות מסורתיות – מצוירות, חופשיות ופתוחות.

זהו סוג האנימציה הזול ביותר, מכיוון שכבר יצרתם נכסים רבים והנפשתם רק את הטקסט.

אם אתה יוצר סדרה של סרטי אנימציה תלת מימדיים

ייתכן שתוכל לחסוך מעט כסף, מכיוון שהאנימטור יכול לעשות שימוש חוזר ברבים מהגרפיקה המקורית שנוצרה. אז מסתכלים על מחיר סרט אנימציה, ויש לו עלות צפויה משלו לדקה. התנועה נעצרת, האנימציה נעצרת והתנועה נעצרת שוב ושוב, בסך הכל 30 דקות.

עקוב אחר השלבים הבאים ליצירת סרטון אנימציה משלך, ואל תשכח, תוכל לסיים אותו תוך פחות משבוע.