חנות קומיקס

  • by

כשששנק אבווארו עבר לליטל רוק מהיידראבאד, הודו, בשנת 2014, הוא חיפש חנות קומיקס כעורך המחברות שלו. כשביקר בחנות הקומיקס, אותה חיפש בשם זה, "הרגשתי כמו מוטציה של אקס-מן כשהגעתי לאקדמיה של קסבייר כגורם חיצוני שכעת אין לו בית", אמר. שאלתי אותו אם הוא יקנה קומיקס מקומי ליום האב, והוא הסכים.

בצד השני של הדלת נמצאת קופסת קומיקס, שנועדה להיות מועברת ללקוחות נאמנים, אך גם מזכירה להם את עברו של אבברו.

כשהענף לא פעיל

חנויות קומיקס רבות היו צפויות להיסגר לחלוטין ולא יוכלו להיפתח. פתיחת חנות קומיקס עשויה להיות חלום, אך אם אינכם יכולים להיפרד מהסחורה, תוכלו להגשים את חלומכם. החנות סגרה את שעריה, ואז משלוח הקומיקס לחנות פשוט הופסק. אין שום דרך שלקוחות קומיקס ימשיכו לאסוף את פריטי האספנות שהם בעטו סביב שפת המדרכה בשנים האחרונות. קרא קרא את המדריך לרכישת חוברות קומיקס כדי למצוא את כל החומרים והציוד הדרוש לך בכדי להקים חנות קומיקס והיכן לבצע את הרכישות שלך. שוחחנו עם בעלי חנויות קומיקס אחרות על הקשיים שחוו בעסק.

להלן רשימה של חנויות הקומיקס המקוונות הטובות ביותר עליהן אנו ממליצים ביותר על פי מחקרינו

אנו מקווים שתמצאו משאבים מקוונים מובילים כמו אמזון וקומיקסולוגיה לרכישת קומיקס באינטרנט, ואנו מקווים שזה מבהיר שיש כל כך הרבה דרכים להבטיח שתמיד תוכלו להשיג רשימת משיכות. אני מקווה שזה יעזור לאלו מכם שסקרנים לקנות קומיקס באינטרנט.

מידטאון קומיקס

הוא אתר שיש בו את אחד המבחרים הטובים ביותר של קומיקס בשוק, כמו גם שירות לקוחות מעולה. זה טוב ללקוחות שרוצים למצוא אומנות קומיקס נדירה שקשה מאוד למצוא, וזה גם מקום טוב למספר אספנים להסתובב בו. בחנות יש גם מגוון רחב של קומיקס, החל מקומיקס קלאסי ועד חדש יותר, אך כל מי שיש לו יותר מסוג אחד של אוספים הוא לקוח מצוין.

לחנויות קומיקס מקוונות רבות אין מיקום פיזי

מה שעוזר להן במובנים מסוימים. בין אם אתה מדבר על חנות קומיקס שהוגדרה לאחרונה או על חנות קומיקס חדשה בקרבתך, חנות הקומיקס המקומית שלך יכולה להתמודד עם המגיפה. אתה תשלם מחיר טוב כדי להשלים את אוסף הקומיקסים שאתה אוהב, וזה מקום נהדר לעשות בו קניות.

שוק האספנים מארח גם פגישה של סוחרי קומיקס ואספנות

שבה מתקיימים אירועים כמו קומיק קון, קומיקון וקומיק-קון אינטרנשיונל. הסמוראי שמארגן מופעי תלבושות, תחרויות תחפושות, מכירות פומביות של קומיקס, קומיקס, אספנות ואירועים אחרים לכל הגילאים.

יש מזוודה עם ספרי קומיקס, קומיקס ואספנות אחרים, והחנות מציעה גם מבחר רחב של קומיקס, אלבומי דברים ופריטים אחרים. לצד הרצון שלו לערבב מוצרים ולמשוך לקוחות נוספים, הוא מתכנן לפתוח חנות שנייה בעתיד.

חניה

היא מעט לא מעשית, אבל כשאתה קם ונכנס פנימה, זה בערך אותו דבר כמו כשאתה נכנס פנימה. הוא עושה דברים כמו חתימות קומיקס מיוחדות של מחברים, מציע חופשי חינם והגרלות, ומוכר נדיר פריטים שלקוחות יכולים למצוא רק בחנות. יש כמה דברים טובים שהוא מביא לכינוסים קומיים – כמו לשכור ביתן כדי למכור שם פריטים כדי להרוויח קצת כסף נוסף.

לפני הליסינג, אתה מאשר שלמשכירך יש או יכול לרכוש רישיון Co-op תקף, המתייחס לחנויות קומיקס.

האוסף העצום של קומיקס וסחורה הופך את זה למקום נפלא לבלות בו כמה שעות

כדי לענות על הצרכים של החנונים. Interstellar פתוח בין השעות 11: 00-18: 00. בימי חול ומשעה 12 בצהריים עד 17:00, בסופי שבוע. תוכלו למצוא את התאריכים הבאים שלה בדף הפייסבוק שלה מספר פעמים בשנה. האודיסיאה, הפתוחה לזמן מוגבל, פתוח בשישי ושבת בין השעות 18: 00-20: 00, ראשון בין השעות 17: 00-21: 00 וביום שני בין השעות 21: 00-23: 30 וביום שלישי ורביעי בין השעות 10: 00-12: 45 – —- למרות שזה מכוון מאוד לצד המשחקים, יש הרבה קומיקס, רומנים גרפיים וסחורות קומיקס אחרות. קומיקס נדיר הוא היקר ביותר, אם כי קומיקס שזה עתה הופק יכול להשיג מחירים מתונים בשל איכותם הגבוהה. ב- Gotham City Comics & Coffee יש ספות, כיסאות ושולחן ביסטרו בו תוכלו לשבת, לקרוא את הרכישות האחרונות ולצפות באנימה. זה בעיקר מקום בילוי, אבל יש אפילו ציור של קומיקס על הקיר בחלק האחורי של החנות, כמו גם שולחן משחקי וידאו.