בית ספר לאנימציה

  • by

כשביקרתי ב- Animation Mentor, חברתי לקבוצה של אנימטורים מתחילים כדי להפוך את הקריירה שלהם למציאות. אנו לומדים מגוון רחב של אמנויות אנימציה, החל מאנימציה בסיסית וכלה באנימציה מתקדמת. זה שונה מאחרים מכיוון שאנחנו צריכים להביא מיומנויות מעשיות, טכניות ואמנותיות כדי להביא לחיים סיפורים משופרים של CG, ומכיוון שאנחנו מכינים את התלמידים שלנו באופן פעיל בבית הספר לאנימציה של NYFA לקפדנות של סטודיו מקצועי. לסטודנטים יש אפשרות להנפיש במגוון סוגים כמו אקשן, קומדיה, דרמה, אקשן – הרפתקאות, מדע בדיוני, פנטזיה, אימה ואימה, עד כמה שם, כמו גם במגוון סוגים אחרים.

בתי הספר הבאים מציעים קורסים ותוכניות לימודים נהדרים המייצרים תלמידים מוכנים לאתגרים העומדים בפני אפקטים חזותיים מקצועיים ואמני אנימציה

אלה בתי הספר לאנימציה הפופולריים ביותר בארה"ב ובעולם, והם מציעים תוכנית לימודים נהדרת המייצרת סטודנטים המעודכנים בדרישות התעשייה, כמו גם האתגר שעומד בפני אמן מקצועי העובד בסטודיו לאפקטים חזותיים. . האינטרנט גם מלא בטיפים וטריקים להגשים את חלומות האנימציה שלך עם Mac ו- Windows. להלן מספר טיפים כיצד להשתמש בתוכנת אנימציה ואילו כישורי אנימציה יש לך.

התלמידים מכירים את ההיסטוריה

התיאוריה והיישום של האנימציה ורוכשים את הכישורים הדרושים כדי ללמוד אנימציית עצירת תנועה וסנכרון קול. אנימטורים צעירים באוניברסיטה יכולים לצפות בקוצר רוח למרכז האנימציה, המציג סרטים ומנהל את תחומי האנימציה העיקריים לסטודנטים. הוראות הוראות באנימציה דו-ממדית ותלת-ממדית מעניקות לתלמידים את האפשרות לפתח מיומנויות וללמוד על ההיסטוריה של המדיום החדש הזה. לאחר סיום קורסי הבסיס תעבור לקורסים עם דגש על אנימציה. לדוגמה, נושאים אחרים המוצעים על ידי אוניברסיטאות ומכללות יכולים להתמקד יותר בהיבטים אחרים של אנימציה, כגון סינכרון הצליל והסאונד.

אם אתה מוכן לעבור ללמוד בבית ספר זה

עליך לשקול אם הוא נמצא ליד סטודיו לאנימציה או חברה אחרת בה תרצה למצוא התמחות או עבודה. בעוד שמשפחתך עשויה לומר לך לחסוך כסף לבית הספר לאנימציה הקרוב אליך, חבריך עשויים לעודד אותך להגיש מועמדות לבית ספר זוכה להערכה רבה בענף. אם אתה לומד באחד מבתי הספר הטובים ביותר לאנימציה באזורך, כגון אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו או המכון הטכנולוגי של קליפורניה, תגלה שלרוב האולפנים הגדולים יש סוג של קידום כישרונות או תוכנית סטודנטים.

סטודנטים יכולים לצפות לעבוד ברבים מהאולפנים הגדולים כמו דיסני

פיקסאר, אולפני האנימציה של דיסני ואחים וורנר, עד כמה שם. סטודנטים ברובע LA עבדו באולפנים רבים, כולל וולט דיסני תמונות, סוני תמונות אנימציה, אולפני יוניברסל הוליווד, תמונות פרמאונט וסוני אנימציה. סטודנטים יכולים גם להתמחות במגוון אולפני אנימציה אחרים מדסני ועד פיקסאר. חלק מהבוגרים אפילו מצאו משרות באולפני אנימציה ידועים כמו דיסני ופיקסאר במהלך ההתמחות שלהם.

סטודנטים לשעבר של בית הספר לאמנות חזותית ועיצוב קיבלו עבודה באולפני האנימציה של דיסני

אולפני יוניברסל בהוליווד, Paramount Pictures ו- Warner Bros. אנימציה. התלמידים יכולים להתמקד במגוון קורסים כגון עיצוב גרפי, אנימציה, צילום, גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אנימציה. הקורסים מכסים מגוון רחב של אמצעי תקשורת, החל מקולנוע וטלוויזיה ועד משחקי וידאו ומוסיקה. תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגים שונים של קורסים לאנימציה וכן קורסים לאנימציה ולעיצוב משחקי וידאו.

סטודנטים יכולים להתמקד בקורסי לימוד שונים כגון עיצוב גרפי

אנימציה, צילום, גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אנימציה. סטודנטים המעוניינים לקבל תואר ראשון באנימציה משתלמים יכולים ללמוד במגוון רחב של קורסי אנימציה, החל מקורסי אנימציה ועיצוב משחקי וידאו ועד משחקי וידאו ומוסיקה. אם אתה רוצה לעבוד באנימציות מצוירות ביד – בקולומביה יש תוכנית שתעניין אותך. התלמידים יכולים להתמקד בסוגים שונים של שיעורי אנימציה, כגון אנימציה ממוחשבת או תכנות מחשבים, או שהם יכולים להתמקד בקורסים מתקדמים כגון עיצוב גרפי או הפקת אנימציה.

סטודנטים נעזרים גם במגוון רחב של משאבים, כגון המרכז לפיתוח קריירה של בית הספר לאנימציה והמרכז היצירתי של המכללה לאמנויות ומדעים.

תואר ראשון באנימציה

הוא תואר בן ארבע שנים המכסה את כל הנושאים שתלמד בקורס משויך. לאחר שתכללו בתוכנית האנימציה, הקורסים שלכם יהיו תנאי מוקדם למיומנויות הטכניות הנדרשות לאנימציה. בקורסים אלה תלמד את יסודות האנימציה, כגון לכידת תנועה, תורת האנימציה וטכנולוגיית אנימציה. אם אתה מצטיין במיומנויות אנימציה, תיאוריה וטכנולוגיה, אתה יכול לעשות תואר שני באנימציה בבית הספר לאנימציה.