איך קודחים בקרמיקה

שומש

 

 

 

לפני הקידוח, הרכיב משקפי מגן כדי למנוע מאבק ממשטחים קרמיים להיכנס לעיניך בעת הקידוח. סרט דבק לא רק מקל על סימון הקיר, אלא גם מונע מהמקדח להחליק בעת הפעלת החור. חתיכה אחת או שתיים של נייר דבק או סרט דבק מאפשרים להתחיל את החור ולשמור על המקדחה יציבה.

חותכים חור בגוש העץ וודאו שהוא באותו גודל כמו המקדח בו אתם משתמשים

כדי להתחיל בקידוח, הכנס מקדחה לתוך המשטח בבסיס שבו אתה רוצה ליצור את החור. החזק את המקדחה ביד אחת והפעל לחץ חזק ביד השנייה על קצה המקדח והתחל לקדוח את המקדחה כדי להתחיל לקדוח אל פני המשטח.
על מנת לשמוע פרטים נוספים בתחום של איך קודחים בקרמיקה מומלץ לגלוש לאתר deko-israel.co.il

הפחת את הלחץ והגדיל את מהירות המקדחה כשהיא מונחת מעל חור הניקוז במשטח. אם אתה מרגיש שהחור לא מתקדם מספיק מהר, נסה לשנות את הגדרת הפטיש הסיבובית כך שהמקדח והמשטח לא יישברו.

אפשר לקדוח חור במשטח קרמי עם מקדחה רגילה. עבור משטחי מתכת או פלסטיק רגילים, אתה יכול להשתמש במקדחים סטנדרטיים כדי לקדוח את החור. המקדחה הטובה ביותר למשטחים מקרמיקה היא אחת העשויה אריח, אבן או זכוכית.

מקדחי בנייה מחודדי טונגסטן קרביד הם פיחי המקדחה הטובים ביותר לשימוש עבור אריחי קרמיקה לאמבטיה

הם יכולים לבצע את העבודה עבור אריחי קרמיקה מזכוכית וכלי אבן, אך הם אינם מומלצים בכל הנוגע לחרסינה או כלי חרס. ניתן לקדוח אריחי קרמיקה בעזרת פיסות קרביד טונגסטן או זכוכית או פורצלן עם עצות יהלומים כביכול.

אם אתה מבחוץ, אתה יכול להשתמש במקדח רגיל על משטחים מקרמיקה, אך אתה מסתכן יותר בסדקים. הזיגוג על הקרמיקה ברוב המשטחים שנרכשו בחנות מקשה על האחיזה לתפוס את המשטח ולקדוח חורים.

אם המשטח גדול

רחב או בעל צורה אחרת, כגון משטח מלבני, יתכן שיהיה יתרון לקדוח כמה חורים שדרכם המים יכולים לזרום. אם אתה מקדח עם מקדחה, אתה יכול ליצור חור בתחתית המשטח. רכישה מהנה נוספת היא עציץ שאתה אוהב, אבל אם אין לו חור ניקוז, קדח אחד.

אם אתה מוצא את עצמך עם חבורה של מכלים מגניבים למראה שאתה אוהב להשתמש בהם כמטעים, כדאי שתשקול לקדוח חור ניקוז משלך. במשך מספר שנים אנו קודחים חורי ניקוז משלנו במיכלי קרמיקה, חימר וזכוכית.

אנשים רבים מחפשים דרכים לקדוח חורים במשטחים מקרמיקה ללא תרגילים

אם אתה עומד להמיר משטח סיים או להפוך פיסת קרמיקה לאדנית יפה, יהיה עליך לקדוח חור בקרמיקה כדי לשבור אותה. אם אתה מכין לעצמך משטח חרס, עדיף להקשות על עור החורים בנקודת זמן זו כדי לחסל את שלב הקידוח.

טען את מקדחו בעזרת מקדח אריחים בגודל 8 מ"מ וקדח חור באמצע צלחת החרסינה. הסוד הוא לשמור על המקדח איטי ואפילו ותגיע לחור מושלם ללא נזקי אריחים.

כאשר אתה רואה חורים נוצרים במשטח שלך

אתה יכול להגדיל את מהירות המקדחה. בלחץ אחיד ובמהירות בינונית, קידוח מהיר מדי של חור יכול להתחמם יתר על המידה ולפגוע במקדח. "למדוד פעמיים, לחתוך פעם אחת", אך בהתחשב בהשלכות של קידוח חורים לאריחים וקירות במקומות הלא נכונים, מומלץ למדוד שלוש פעמים לפני הקידוח.

כדי לקדוח חור במשטח טרה קוטה, טובלים אותו בדלי מים גדול. מבחוץ חור ניקוז מבחוץ ועציץ מבפנים.

מטרת השימוש בחומר סיכה כגון מים

היא להבטיח שהחומר מסביב למקדח אינו מתחמם יתר על המידה, וגורם לחומר להיסדק ולקצר את חיי המקדחה. התחל לקדוח בזווית מהירות נמוכה בעזרת מסכת הקידוח והדבק והתחל לקדוח תוך כדי לחיצת מים לספוג שלך בעת תהליך הקידוח. מגן אוזניים מצחקק קל לביצוע צריך להיות מצויד במנשם או במסכת אבק בעת שימוש בכלי חשמל, כך שהחתיכה הקידוחה מונחת על משטח רך ובקבוק ריסוס להרטיב את היצירה (הרטבה מונעת שריפה של היצירה ומפחיתה אבק קרמי. ).

המקדח הטוב ביותר לפרויקט שלך תלוי בסוג החומר שאיתו אתה עובד אך אם אתה משתמש בעץ

חימר, חומר קשה כגון טיח או משהו גדול ממך תרצה להפוך את החור שלך פשוט ימין. חורי עציצים מסחריים כוללים צנצנות מרגרינה ומשטחים אחרים מפלסטיק המתאימים לשתילה, וכן חורים הניתנים לקדוח לתחתית. אם ניסית לקדוח חור באריח אתה יודע כי האזמל נוטה להחליק על פני השטח, מה שמקשה על שמירתו במקום.