איך מקימים בית השקעות

  • by

גרג החליט לממן את נכסי ההשכרה שלו עם משכנתא קבועה ל -15 שנה תמורת 100,000 דולר, מתוך מחשבה שהכנסה משכירות תעזור לו להשיג את מטרותיו הכלכליות. עלות הבעלות על נכס להשקעה יכולה להיות נמוכה מאוד, במיוחד אם אתם מביאים בחשבון את ההכנסה משכר דירה ואת ניכויי המס אליהם אתם זכאים. אם אתה הבעלים של נכס ההשקעות זה יכול להיות זול לתחזק ולשכור אותו, ותוכל לקבל ניכויי מס השכירות עבור רבות מההוצאות הכרוכות בבעלות על הנכס, אך זכור כי דמי השכירות נוטים לעלות עם ההכנסה שלך לאורך זמן, כך לצפות שדברים יהפכו לקלים יותר עם הזמן.

רכישת נכס להשקעה ללא הכנסה משכירות יכולה להיות מסוכנת

גם אם תקבל הרבה עבור הנכס, עלויות התפעול שלך יהיו גבוהות יותר מהשכר הדירה שהוא יביא, וזה יגביל את חשבון הבנק שלך לאורך זמן. החשוב מכל, אין דרישת מזומנים גבוהה לרכישת נכס להשקעה, ויש לך הרבה אפשרויות לשלם נכס להשכרה.

המשקיעים יודעים כי נכס להשכרה

הוא ההשקעה הטובה ביותר אם תזרים המזומנים נטו שלהם נשאר חיובי. משקיעי נדל"ן רואים תשואות גדולות על נכסי השקעה בשוק של היום ומשקיעים מנוסים מחשבים את התשואה המשוערת שלהם (ROI) בעת רכישת נכס. השקעה בנכס היא כולה צמיחת הון, ולכן בחירת נכס שעשוי לצמוח בערך היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו וקנייה במחיר הנכון היא קריטית.

משקיעי נכסים לאורך כל השנה יודעים שהם צריכים לעשות את בדיקת הנאותות שלהם

כדי להבטיח שנכס להשכרה הוא השקעה טובה על מנת שתהיה תוכנית השכרה מוצקה. החדשות הטובות הן שזה לא מדע טילים ואתה יכול להשקיע בהצלחה בנכסים להשכרה אם אתה מבין את היסודות ועושה בדיקת נאותות. לפני שתתחיל לחפש את נכס ההשקעה הראשון שלך, קח צעד אחורה והחליט האם רכישה בעולם הנדל"ן המרגש היא הדרך הנכונה עבורך.

רכישת נכס להשקעה

היא לא תמיד הדבר הנכון ולא תמיד היא הדרך הטובה ביותר להשקיע בנדל"ן. משקיעים בנכסים להשכרה הם דרך מצוינת לייצר הכנסה והערכה ארוכת טווח בערך, בצד החיובי ובזכות שימוש קל ומאובטח בנכס השקעה ממונף יכול להניב תשואות יוצאות דופן. זה לא מיועד לבעלי לב חלש ואתה יכול לעשות טעויות: אם מחיר ההצעה שלך לא נבחר להיות הטוב ביותר עבור הנכס או אם האסטרטגיה שלך אינה אסטרטגיה גדולה יותר מאשר המטרה שלך היא רווח, זו יכולה להיות הטעות הראשונה שלך.

משקיעים המעוניינים לצבור יותר עושר יכולים להשתמש בהשקעות הנדל"ן שלהם

כדי לייצר זרם הכנסה קבוע, או להשתמש בהון עצמי בנדל"ן למימון השקעות אחרות. אם אתה מכיר חברות כמו Prosper או LendingClub שמחברות בין לווים למשקיעים שמוכנים להלוות להם כסף לצרכים אישיים שונים, כגון חתונות או שיפוצים, אז אתה מבין במה מדובר בהשקעה בנדל"ן מקוון. מימון הון נדל"ן פירושו להרכיב את כספכם יחד עם קבוצת משקיעים לביצוע השקעה משמעותית בנכס, בדרך כלל השכרה קבוצתית.

המשקיעים צריכים ליצור מערכת שבה יש תהליך אחד הקשור להשקעה בנכס להשכרה

עד שהמשקיעים יחליטו את מי הם רוצים לשרת בנדל"ן להשכרה, הם אמורים להיות מסוגלים להתאים את התוכנית העסקית שלהם לנדל"ן להשכרה, כך שהם יראו מה הקהל שלהם צריך. סוכני נדל"ן מוסמכים בעלי ניסיון ברכישת נכסי השקעה יכולים לסייע למשקיעים לבחור את הנכסים הטובים ביותר, למצוא דיירים ולייעץ להם בנושאי דירות ומשכירות.

זה כולל כמובן את ההחלטה אם להשקיע בנדל"ן או אם לסחור בה לטווח ארוך

אך גם שיקולים קטנים יותר, כגון האם לרכוש נכס יחיד או רב משפחתי או שטחי מסחר או קמעונאות. . השקעה בנדל"ן היא השקעה לטווח ארוך יותר כאשר אתה קונה נכס להשכרה מתוך כוונה לשמור עליו, ואילו השקעה בנדל"ן היא השקעה לטווח קצר כאשר אתה קונה נכס הזקוק לתיקון ומוכר אותו במחיר גבוה יותר. . REIT (נאמנות להשקעות בנדל"ן) REIT היא נאמנות להשקעות נדל"ן שמחזיקה במספר נכסים ומוכרת מניות למשקיעים שקונים.
לעוד פרטים מורחבים אודות השקעה בשוק ההון ואיך מקימים בית השקעות מומלץ לבקר באתר beginnertrader.co.il

אני ממליץ ליצור פרופיל השקעה כתוב שתוכל לשתף עם שותפים פוטנציאליים

משקיעים ומקורות כגון סוכני נדל"ן מובילים. הסיכון להכנסות משכירות מדיירים פסיביים יכול להיות כואב כאשר אתם שוכרים מנהל נכסים. הייתי נמנע מלערבב הלוואות נדל"ן להשקעות עם הלוואות הבית שלך, מכיוון שהן צריכות להיות נפרדות, כך שתוכל למקסם את הטבות המס השוטפות שלך ולהפחית את עלויות החשבונאות שלך.

במס הכנסה פדרלי, "מס המעבר" מתייחס לעובדה שהכנסה שנוצרת על ידי LLC-לרבות רווחי נדל"ן, כגון הכנסה משכירות משכירות שרירותית של נכס LLC-מועברת על ידי החברה לחבריו האישיים.

ואכן

כמה קרנות גידור, עם העניין הבלתי מוחשי שלהן בנדל"ן, נכנסו לרכישת בתים כאשר דמי השכירות יורדים על שיעורים המאפשרים החזר גבוה יותר של הון מושקע. הצטרפות למועדון או עמותה מקומית להשקעות בנכסים יכולה לספק הזדמנויות לרשת, לא מעט על ידי סיוע למשקיעי נכסי השכרה למצוא שותפים שיעזרו להם לקדם את תוכניות העסקים שלהם בתחום הנכסים. Millionacre הפיקה מדריך מצוין לשיקולים בבחירת המיקום הנכון לחיפוש נכסי ההשקעה שלך וירכז רשימה של המקומות הטובים ביותר לרכישת נכס להשכרה בשנת 2020.

למידע מורחב בנושא של בית השקעות מומלץ להעיף מבט ב- okifinance.com

כדי לבדוק מידע אודות איך מקימים בית השקעות וביגשוט עליך לגלוש לאתר globes.co.il